کد خبر : ۷۱,۹۲۵
۹ خرداد ۱۴۰۳ ۰۹:۰۱
امام جمعه ابهر گفت: رئیس‌جمهور شهید حقیقتاً فردی مکتبی، شهادت‌طلب، ایثارگر، خستگی‌ناپذیر و به معنای واقعی کلمه جهادی بود.
حجت‌الاسلام سعید مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه حادثه تلخ شهادت رئیس‌جمهور و همراهانشان حادثه‌ای بود که کام ملت ایران را تلخ کرد، اظهار کرد: خدمات شهید آیت‌الله رئیسی به ویژه در رسیدگی به محرومان و فشر ضعیف جامعه را مردم هیچ‌گاه فراموش نخواهند کرد.
 
وی با اشاره به حضور میلیونی ملت دلاور و شهیدپرور ایران اسلامی از اقصی نقاط کشور در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت، اظهار کرد: این حضور دشمن‌شکن و نقطه عطف در تاریخ کشور ما و نمادی از اتحاد، فهم عمیق، بصیرت عجیب، همدلی و یکپارچگی ملت ایران است.
 
وی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی حتی با شهادتش نیز خدمت بزرگی به مردم ایران کرد، متذکر شد: رئیس‌جمهور شهید در دوران زندگی پربرکت خودشان نیز همواره در خدمت مردم بوده و در زمینه معیشت مردم، جهاد و سازندگی، مقاومت، بحث اقتصادی خدمات ارزنده‌ای انجام داده بودند. به سختی می‌توان مانند ایشان با روحیه جهادی پیدا کرد.
 
امام جمعه ابهر با توضیح اینکه مردم ما همواره با حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب هم جهانیان و هم مسئولان را شگفت زده می‌کنند، یادآور شد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب باعث امیدواری دوستان و یاس دشمنان می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه به برکت رهبر انقلاب، زحمتکشان نظام و نیروهای امنیتی با اینکه در یک روز هم رئیس‌جمهور و هم وزیر امور خارجه را از دست دادیم ولی آرامش و امنیت در کشور حاکم است، افزود: تا چند وقت دیگر مردم دوباره برای انتخاب رئیس‌جمهور پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد، لذا کسانی که رای می‌دهند باید هوشیار باشند.
 
وی با تاکید بر اینکه سیاستی که رئیس‌جمهور شهید بنا نهاد این بود که وی اجازه نداد کلنگ پروژه جدیدی به زمین زده شود، ادامه داد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام که از مطالبات بسیاری از مردم بود یکی از اولویت‌های کاری رئیس‌جمهور شهیدمان بود.
 
امام جمعه ابهر با یادآوری اینکه در دوران ریاست‌جمهوری شهید آیت‌الله رئیسی شاهد بازگشت واحدهای تولیدی بسیاری به چرخه تولید بودیم، گفت: ما طعم انتخاب صحیح را چشیده‌ایم پس باید رئیس‌جمهوری انتخاب کنیم که در تراز رئیس‌جمهور شهیدمان باشد.
 
وی با اشاره به اینکه وزیر امور خارجه ما نیز حقیقتاً در تراز جمهوری اسلامی ایران سیاست خارجه ما را پیش می‌برد، بیان کرد: وی زبان گویای محور مقاومت، مردم غزه و کودکان فلسطین در جهان بود و رفاقت دیرینه با سردار سلیمانی داشته و در مکتب این شهید والا مقام حرکت می‌کرد.
 
مرادپور با تاکید بر اینکه یکی از شاخصه‌های اصلی شهید آیت‌الله رئیسی ولایت‌مداری وی بود که نه در زبان بلکه قلبا و به طور واقعی ولایت‌مدار بود، خاطرنشان کرد: سند تحول قوه قضاییه نیز یکی از یادگاری‌های ارزشمند شهید آیت‌الله رئیسی است .
 
انتهای پیام
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید