کد خبر : ۷۲,۸۳۹
۲۱ تیر ۱۴۰۳ ۱۱:۳۲
رییس انجمن پاراوزنه برداری گفت: امیدوارم این دوره بتوانیم در فوق سنگین به مدال طلا دست پیدا کنیم تا یاد و خاطره مرحوم سیامند رحمان را گرامی بداریم.
بابک محمدی، رییس انجمن پاراوزنه برداری در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت وزنه برداران اعزامی به پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: به جز محسن بختیار و احمد امین زاده که برای اولین بار در بازی‌های پارالمپیک حضور پیدا می‌کنند بقیه وزنه برداران تجربه حضور در چند دوره بازی‌های پارالمپیک را دارند، البته هر ۶ وزنه بردار اعزامی حرفه‌ای و با توجه به رشد رکوردهای آنها این امیدواری وجود دارد که با تمام توان در پارالمپیک پاریس حضور پیدا کنند.
 
وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می‌کنید که احمد امین زاده در فوق سنگین بتواند جایگزین خوبی برای مرحوم سیامند رحمان باشد و به مدال طلا دست پیدا کند؟ تصریح کرد: در فوق سنگین هیچ وزنه برداری نمی‌تواند جایگزین مرحوم سیامند رحمان شود او در وزنه برداری اسطوره است و تا به امروز کسی نتوانسته رکورد ۳۱۰ کیلو را به ثبت برساند. البته امین زاده نیز تا امروز شایستگی خود را در فوق سنگین نشان داده و بعد از پارالمپیک توکیو در هر تورنمنتی که شرکت کرده با مدال بوده است. امیدوارم این دوره بتواند با کسب مدال طلا در فوق سنگین یاد و خاطره سیامند را در صحنه پارالمپیک زنده نگه دارد.
 
محمدی همچنین در پاسخ به این پرسش با توجه به این که حسین رضازاده ۴ سال ریاست انجمن پاراوزنه برداری را برعهده داشت آیا از تجربیات او در وزنه برداری استفاده خواهید کرد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: رضازاده یکی از اسطوره‌های ورزش کشور و قهرمان المپین است که در حوزه مدیریت ورزش تجربیات زیادی دارد قطعا از تجربیات او که در حال حاضر عضو افتخاری هیات رییسه فدراسیون است در وزنه برداری استفاده خواهیم کرد.
 
رییس انجمن پاراوزنه برداری درباره وضعیت آسیب دیدگی روح الله رستمی در دسته ۸۰ کیلوگرم گفت: آسیب دیدگی او خیلی زیاد نیست و بیشتر خستگی عضلانی ناشی از تمرینات پی در پی، حضور در اردوها و مسابقات برون مرزی است، البته در مسابقات جهانی گرجستان نظر کادر فنی بر این بود که به جهت جلوگیری از آسیب دیدگی فشار زیادی به او وارد نشود و انتظار مدال از او نداشتند و هدف تنها کسب سهمیه ورودی به پارالمپیک پاریس بود. رستمی روند خوبی را طی می‌کند و تلاش بر این است تا پارالمپیک به حداکثر توان آمادگی برسد.
 
وی در پایان از محسن بختیار، احمد امین زاده، امیر جعفری، علی اکبر غریب شاهی، روح الله رستمی و حامد صلحی پور به عنوان نفرات اعزامی به پارالمپیک پاریس نام برد.
 
انتهای پیام
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید