کد خبر : ۷۲,۸۷۴
۲۲ تیر ۱۴۰۳ ۰۷:۲۲
استفاده از ارفاقات قانونی برای آزادی زندانیان در استان بوشهر
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: با استفاده از ارفاقات قانونی برای آزادی زندانیان در استان بوشهر در تلاش هستیم.
 مهدی مهرانگیز در دیدار با خانواده زندانیان در شهرستان عسلویه اظهار کرد: دستگاه قضائی نگاه ویژه‌ای به رفع مشکلات خانواده‌های زندانیان دارد و در این راستا بازدیدهای مستمری را داریم.
 
رئیس کل دادگستری استان بوشهر اضافه کرد: همچنین به ارکان قضائی در استان بوشهر تاکید شده که با سرکشی به خانواده زندانیان برای رفع مشکلات و تأمین نیازهای آنها از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.
 
وی از ارائه بسته‌های معیشتی، مواد غذایی، تجهیزات خانگی به ویژه خنک‌کننده و وسایل سرمایشی به خانواده‌های نیازمند و مددجو خبر داد و گفت: از همه ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده می‌کنیم.
 
مهرانگیز با اشاره به درخواست‌های قضائی خانواده زندانی سرکشی شده در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر گفت: پس از بررسی و رسیدگی به پرونده قضائی آنان، دستور آزادی ۲ زندانی صادر شد.
 
رئیس کل دادگستری استان بوشهر حبس‌زدایی و استفاده از ارفاقات قانونی در آزادی زندانیان را از اولویت برنامه‌های دستگاه قضائی استان دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا در سه ماه نخست امسال بیش از ۷۰ زندانی جرایم غیرعمد مالی از زندان آزاد شده‌اند.
 
وی استفاده از پابند الکترونیکی برای آزادی زندانیان و قرار گرفتن در کنار خانواده را از دیگر سیاست‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: در سه ماه نخست امسال ۱۱۰ زندانی با استفاده از پابند الکترونیکی از زندان آزاد شدند.
 
در سرکشی رئیس کل دادگستری استان بوشهر از ۴ خانواده زندانی شهرستان عسلویه رئیس حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری، مدیر کل زندان‌های استان بوشهر، رئیس دادگستری و دادستان عسلویه حضور داشتند که ضمن کمک‌های معیشتی و نقدی مطالبات آنان مورد رسیدگی قرار گرفت.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید