کد خبر : ۷۳,۰۴۴
۵ مرداد ۱۴۰۳ ۱۰:۰۴
اتاق فکر مدیریت سواحل و بنادر راه‌اندازی شد
مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی گفت:اتاق فکر حوزه مدیریت سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی راه‌اندازی شده است.
مهدی نیکوکار در نشست کمیته مدیریت سواحل استان بوشهر گفت: ظرفیت «آیکوپمس» و انجمن بین‌المللی زیرساخت‌های حمل و نقل دریایی (PIANC) ظرفیت بسیار خوبی برای حوزه مهندسی سواحل و بنادر است که برنامه‌ریزی بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.
 
مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی افزود: ایران اکنون تنها کشور خاورمیانه است که در انجمن بین‌المللی زیرساخت‌های حمل و نقل دریایی (PIANC) عضویت دارد که آخرین نشست این انجمن با حضور ۵۳ کشور از جمله ایران در آفریقا برگزار شده است.
 
وی ادامه داد: در ماه‌های اخیر شیوه‌نامه سمینار آیکوپمس تهیه و به بنادر کشور ابلاغ شد تا مشارکت مؤثری در این حوزه رقم بخورد.
 
نیکوکار اظهار کرد: اتاق فکر حوزه مدیریت سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی راه‌اندازی شده تا موضوعات و مشکلات این حوزه مطرح و راهکارهای مورد نیاز به‌کارگیری شود.
 
وی گفت: در حوزه مدیریت سواحل و بنادر و دریانوردی، تمهیدات لازم برای به‌کارگیری خودروهای اجاره‌ای پیش‌بینی شده تا این مهم در کوتاه‌مدت از طریق معاون برنامه‌ریزی محقق شود.
 
نیکوکار اظهار کرد: کمیته مدیریت سواحل استان که با حضور استانداران تشکیل می‌شود، ظرفیت استانی بسیار مناسبی در حوزه مدیریت سواحل و بنادر است که باید از این ظرفیت به نحو مطلوبی استفاده شود.
 
وی افزود: در این حوزه تجمیع سامانه‌ها نیز در حال پیگیری است که تحقق این مهم به افزایش بهره‌وری از سامانه‌ها کمک شایانی می‌کند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید