کد خبر : ۷۳,۳۲۶
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ ۰۹:۵۶
عضو ارشد حماس در سخنرانی خود در مراسم تشییع پیکر رئیس دفتر شهید این جنبش در تهران، گفت که «همه جهان باید بکوشند تا این غده سرطانی یعنی رژیم صهیونیستی را از کره خاکی محو کنند».
«خلیل الحیه» مسؤل روابط عربی اسلامی و نایب رئیس جنبش حماس در غزه روز پنجشنبه و طی سخنرانی در مراسم تشییع پیکر شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در دانشگاه تهران، بیان کرد: رژیم صهیونیستی به همه جهانیان ثابت کرد مظهر شر و ناامنی در منطقه است و همه جهان باید بکوشند تا این غده سرطانی را برای همیشه از جهان حذف کنند. امروز ما تاکید می‌کنیم خون اسماعیل هنیه در راه وحدت امت اسلامی و در راه آزاد سازی فلسطین اثر دارد. 
 
این عضو ارشد حماس در ادامه تاکید کرد: ما جسد مطهر رهبرمان اسماعیل هنیه و محافظ آن را در برابر خود می‌گذاریم در اینجا در قلب ایران مسلمانان بر آن نماز می‌خوانند. فردا نیز در قطر مسلمانان دیگری بر آن نماز خواهند خواند. این دلالت آشکاری دارد که اسماعیل هنیه برای هدف وحدت بخشیدن به امت اسلامی و مقاومت اسلامی تلاش کرد و اثرگذار هم بود. اسماعیل هنیه با خون خود و امت اسلامی با تشییع جنازه او ثابت می‌کنند همچنان پرچم آن را برافراشته نگه خواهند داشت.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید