کد خبر : ۷۳,۶۰۵
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ ۱۰:۲۹
۳.۸ میلیارد دلار محصولات پتروشیمی از استان بوشهر صادرات شد
ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر از صادرات ۳ میلیارد و ۸۳۰ میلیون دلار محصولات پتروشیمی از گمرکات استان به خارج از کشور خبر داد.
 علی سلیمانی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش صادرات محموله‌های مختلف تجاری و تولیدی از گمرکات استان بوشهر اظهار داشت: صادرات از گمرکات استان بوشهر شامل سه گروه میعانات گازی، محصولات پتروشیمی و سایر کالاهای تولیدی صنایع است.
 
ناظر گمرکات استان بوشهر صادرات ۴ ماه امسال از گمرکات استان را سه میلیارد و ۹۶۲ میلیون دلار اعلام و خاطرنشان کرد: این میزان صادرات رشد پنج درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.
 
سلیمانی صادرات یاد شده را با احتساب میعانات گازی دانست و تصریح کرد: صادرات محموله‌ها از گمرکات استان بوشهر بدون احتساب میعانات گازی سه میلیارد و ۹۲۷ میلیون دلار ثبت شده که رشد پنج درصدی داشته است.
 
وی صادرات میعانات گازی در ۴ ماه نخست امسال از گمرکات استان بوشهر را ۳۵ میلیون دلار اعلام و اضافه کرد: در این مدت ۹ میلیون و ۲۳۸ هزار تن محصولات پتروشیمی از گمرکات استان بوشهر صادر شده است.
 
سلیمانی، ارزش محصولات صادراتی پتروشیمی استان بوشهر را سه میلیارد و ۸۳۰ میلیون دلار ذکر کرد و گفت: ارزش محصولات صادرشده پتروشیمی در ۴ ماه امسال از گمرکات استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد افزایش یافته است.
 
ناظر گمرکات استان بوشهر ارزش ریالی صادرات پتروشیمی استان بوشهر در ۴ ماه امسال را بیش از ۱۶۰ هزار و ۳۹۱ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: بیشترین صادرات مربوط به گمرک منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی است که بیش از ۹۱ درصد ارزش کل صادرات استان بوشهر در ۴ ماه نخست امسال به خودش اختصاص داده است.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید