کد خبر : ۷۴,۰۳۰
۱ شهریور ۱۴۰۳ ۰۹:۰۳
مراسم تجلیل از خبرنگاران جزیره خارگ همزمان با هفته دولت به همت شرکت پایانه های نفتی ایران و با حضور روسای ادارات پایانه نفتی خارگ برگزار شد.

 سرپرست روابط عمومی پایانه نفتی خارگ گفت: خبر و اطلاع رسانی دقیق، به موقع و بدون جهت گیری در جهت تقویت امید آفرینی در جامعه و تبیین دستاوردهای نظام جایگاه ویژه‌ای دارد.


کمال قائدی افزود: تلاشگران پایانه نفتی خارگ در این منطقه عملیاتی و در شرایط سخت آب و هوایی، بدون لحظه‌ای توقف در کار، فعالیتی شبانه روزی دارند تا چرخ تولید در جریان باشد، از این رو حمایت و انعکاس تلاش کارکنانی که در این شرایط سخت برای صیانت از تولید نفت و گاز و توسعه کشور تلاش می‌کنند لازم است.


قائدی ادامه داد: خبرنگاران به عنوان چشم بینا، زبان حقیقت گو و منادیان آگاهی، نقشی اساسی در معرفی مجاهدت های کارکنان صنعت نفت در جامعه دارند.


سرپرپرست روابط عمومی پایانه نفتی خارگ ضمن تقدیر از حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه تاکید کرد: نگاه رییس روابط عمومی شرکت تعامل سازنده و ارتباط تنگاتنگ با رسانه ها در راستای انعکاس دستاوردهای شرکت می باشد از این روز حضور در کنار این عزیزان مایه خرسندی می باشد و مجموعه شرکت پایانه ها با آغوش باز از نظرات و پیشنهادات این فرهیختگان استقبال می کند.


تجلیل از خبرنگاران + هفته دولت  18تجلیل از خبرنگاران + هفته دولت  17

تجلیل از خبرنگاران + هفته دولت  16تجلیل از خبرنگاران + هفته دولت  15تجلیل از خبرنگاران + هفته دولت  14تجلیل از خبرنگاران + هفته دولت  13تجلیل از خبرنگاران + هفته دولت  12تجلیل از خبرنگاران + هفته دولت  11تجلیل از خبرنگاران + هفته دولت  10تجلیل از خبرنگاران + هفته دولت  9تجلیل از خبرنگاران + هفته دولت  8تجلیل از خبرنگاران + هفته دولت  7تجلیل از خبرنگاران + هفته دولت  6تجلیل از خبرنگاران + هفته دولت  5

تجلیل از خبرنگاران + هفته دولت  4تجلیل از خبرنگاران + هفته دولت  3تجلیل از خبرنگاران + هفته دولت  2تجلیل از خبرنگاران + هفته دولت  1

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید