کد خبر : ۷۴,۱۷۵
۱۱ شهریور ۱۴۰۳ ۱۰:۳۴
نیروهای مسلح ید واحد در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب هستند
فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از ارزش های انقلاب، حفظ و حراست از مرزهای ایران اسلامی، آماده مجاهدت و جانفشانی هستند.
 سرهنگ عبدالله خسروی صبح یکشنبه در دیدار با امیرسرتیپ دوم رضا کلهر فرمانده پدافند هوایی منطقه جنوب ضمن گرامی‌داشت سالروز نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و تسلیت ایام آخر ماه صفر، اظهار داشت: پدافند هوایی به عنوان یک مجموعه ملی و فرا نیرویی تحت مدیریت ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد که این تصمیم‌گیری حکایت از درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته و دارد.
 
فرمانده مرزبانی استان بوشهر همچنین به نقش حساس و حیاتی نیروی پدافند هوایی در طول هشت سال دفاع مقدس اعم از حضور مؤثر در عملیات‌ها و در ادامه حول محور سازندگی و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی سخن گفت.
 
وی افزود: این رزمندگان مدافع آسمان کشور، همواره، برای دفاع از حریم کشور و عزت و آزادی و دستاوردهای نظام مقدس با حفظ و ارتقا مستمر آمادگی و توان رزمی خود اتکاء، جان خود را فدای ملت و کشور می‌کنند.
 
وی گفت: نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب، حفظ و حراست از مرزهای ایران اسلامی آماده مجاهدت و جانفشانی هستند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید