کد خبر : ۷۴,۲۰۷
۱۳ شهریور ۱۴۰۳ ۰۷:۳۵
تعداد دانش‌آموزان استان بوشهر افزایش می‌یابد
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امسال ۱۰ هزار دانش‌آموز به دانش‌آموزان استان اضافه شود.
علی موحدی  در نشست با مدیران مدارس شهرستان کنگان با تسلیت ایام رحلت پیامبر اسلام و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام اظهار کرد: به منظور آماده‌سازی مدارس استان بوشهر برای اول مهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.
 
وی سخت‌افزار آموزش و پرورش را از دغدغه‌های مهم مدیران مدارس دانست و اضافه کرد: شاهد همراهی خوبی از سوی شورای راهبردی پتروشیمی برای خرید تجهیزات مدارس شهرستان‌های جنوبی استان هستیم.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بازگشایی و پروژه مهر امن برای استان را یک ضرورت و اولویت دانست و اضافه کرد: رفع دغدغه‌های فکری و ذهنی فرهنگیان و اولیای دانش‌آموزان با جدیت دنبال می‌شود.
 
لزوم توجه به محتوا و برنامه‌ها
 
وی خواستار توجه به محتوا و برنامه‌ها برای افزایش اشتیاق دانش‌آموزان به تحصیل شد و تاکید کرد: مدیران مدارس به‌عنوان هیئت اندیشه‌ورز آموزش و پرورش شهرستان کنگان برای بازگشایی امن سال تحصیلی، راهکارهای عملیاتی داشته باشید.
 
موحدی خاطرنشان کرد: شعار سال تحصیلی جدید، برای ایران برای مدرسه خواهد بود و همه باید برای مدرسه‌ای قوی تلاش کنیم که این یک گفتمان ملّی است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تقدیر از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های فرماندار و اعضای شورای آموزش و پرورش افزود: امسال ۱۰ هزار دانش‌آموز به دانش‌آموزان استان اضافه شود.
 
وی با اشاره به اینکه امسال ۷۰۰ بازنشسته فرهنگی در استان خواهیم داشت افزود: تعداد کل دانش‌آموزان استان ۲۶۵ هزار نفر است.
 
۹۰ درصد ابلاغ‌های معلمان انجام شد
 
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان نیز در آغاز نشست با گزارشی از وضعیت پروژه مهر شهرستان گفت: بیش‌از ۹۷ درصد کلاس‌بندی‌ها و بیش‌از ۹۰ درصد ابلاغ‌های معلمان انجام شده است.
 
احمد بحرینی‌پور تاکید کرد: ما روز یکشنبه اول مهرماه همزمان با سراسر کشور آمادگی کامل برای شروع سال تحصیلی را دارا هستیم.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید