کد خبر : ۷۴,۴۳۱
۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ۱۸:۴۶
اجرای سیستم پایش شهری در بندر سیراف آغاز شد
شهردار بندر سیراف گفت: نصب پایه‌های دوربین‌های پایش شهری به همت شهرداری بندر سیراف آغاز شد.
 داریوش پالیزدان در جمع خبرنگاران با اشاره به نصب پایه دوربین‌های پایش شهری، گفت: با توجه به بررسی و پیش بینی‌های انجام شده و مصوبات شورای ترافیک، عملیات نصب پایه دوربین‌های پایش شهری و ترافیکی در سیراف آغاز شده است.
 
شهردار بندر سیراف با بیان اینکه، سیستم پایش تصویری در معابر سطح شهرها اقدامی مؤثر در راستای تأمین امنیت است، افزود: در مبادی ورودی و خروجی شهر تحت کنترل سامانه تصویری هوشمند قرار خواهد گرفت، که با نصب این سامانه می‌توانیم اطلاعات ارزشمندی از تردد و تعداد وسایل نقلیه عبوری در فصل‌های گردش پذیر سال برای مدیریت، برنامه‌ریزی و سیاست‌گزاری صحیح از سامانه مذکور دریافت کنیم.
 
وی به محاسن مانیتورینگ شهری اشاره و خاطرنشان کرد: کنترل ترافیک و رفت و آمد به سطح شهر، افزایش امنیت، نظارت وسیع، کمک به پلیس، اطلاع‌رسانی لحظه‌ای و مستندسازی و ایجاد بانک اطلاعاتی از فواید نصب این سیستم تصویری است که کمک می‌کند تا شرایط ایمن‌تری در شهر ایجاد شود.
 
پالیزدان گفت: بندر باستانی سیراف که هر ساله در فصل گردش پذیر سال پذیرای تعداد قابل توجهی از هموطنان است هم اکنون تحت نظارت و پایش تصویری هوشمند قرار گرفته و از آنجا که قابلیت ارتقا و توسعه کمی و کیفی دوربین‌ها نیز در نظر گرفته شده، می‌توان با گسترش محدوده تحت پایش، احساس امنیت بیشتری در جامعه ایجاد کرد.
 
وی اظهار داشت: این طرح بر اساس ارتقا شاخصه‌های ترافیکی صورت گرفته که با اجرای این طرح علاوه بر کنترل و اعمال قوانین رانندگی، روان سازی ترافیک در سطح را به ارمغان می‌آورد.
 
پالیزدان گفت: مراحل نصب پایه‌ها انجام شده و بزودی دوربین‌ها نصب و به بهره برداری خواهد رسید.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید