کد خبر : ۷۵,۰۵۲
۱ آبان ۱۴۰۳ ۱۱:۳۵
جشنواره اقوام ایرانی در ساحل شهر بوشهر برگزار می‌شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: جشنواره اقوام ایرانی از ۲ تا ۱۱ آبان ماه به مدت ۱۰ شب در ساحل شهر بوشهر برای نشاط اجتماعی مردم استان برگزار می‌شود.
 اکبر پورات دوشنبه‌شب در نشست شورای اداری استان بوشهر با تبریک و تسلیت شهادت فرماندهان محور مقاومت و تاکید بر دو مؤلفه تحقق وعده الهی که همانا پیروزی حق بر باطل است اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم شریف و ولایتمدار استان بوشهر اهتمام ویژه برای عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب در پشتیبانی از جبهه مقاومت و همراهی با قرارگاه شهید شاطری و ستاد مردمی پشتیبانی از جبهه مقاومت داشته باشند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی و سایر سازمان‌های مربوطه توجه به اصول پدافندی و ارتقای آمادگی‌های لازم برای پیشگیری از بروز هرگونه اخلال در روند خدمت رسانی در صورت وقوع تهدیدات احتمالی مد نظر قرار دهند.
 
وی افزود: نهادهای فرهنگی و روابط عمومی‌ها توجه به مناسبت‌های پیش رو ازجمله ۱۳ آبان به عنوان نماد استکبار ستیزی و توجه به آذین بندی و برنامه ریزی لازم برای حضور پرشور در مراسم داشته باشند.
 
پورات بیان کرد: همچنین جشنواره اقوام ایرانی از ۲ آبان ماه تا ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۳ به مدت ۱۰ شب در ساحل شهر بوشهر برای نشاط اجتماعی مردم استان با حضور اقوام مختلف از سراسر کشور با هماهنگی و همکاری دفتر اقوام نهاد ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید