کد خبر : ۷۵,۱۵۳
۵ آبان ۱۴۰۳ ۱۰:۳۸
تولید نقشه شهر بوشهر در مراحل پایانی است
شهردار بوشهر گفت: عکسبرداری هوایی و تولید نقشه شهر بوشهر در مراحل پایانی است.
حسین حیدری صبح شنبه در نشست بررسی پروژه عکسبرداری هوایی و تولید نقشه‌های جامع شهری اظهار کرد: اجرای دقیق و به‌موقع این پروژه نقشی کلیدی در بهبود مدیریت شهری و برنامه‌ریزی برای توسعه زیرساخت‌های بوشهر خواهد داشت.
 
وی با تاکید بر اهمیت این پروژه گفت: اطلاعات به‌روز و دقیق نقشه‌های هوایی می‌تواند نیاز بسیاری از ادارات و سازمان‌های مرتبط را برطرف کند و موجب تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی شود.
 
شهردار بوشهر بیان کرد: اتمام موفقیت‌آمیز عملیات زمینی و هوایی این پروژه، گامی مهم در مسیر پیشبرد اهداف توسعه شهری است. اکنون با پردازش دقیق اطلاعات توسط سازمان جغرافیایی، وارد مرحله حساس تولید نقشه‌های جامع و کاربردی می‌شویم که به‌طور مستقیم بر کیفیت مدیریت منابع و زیرساخت‌ها تأثیرگذار خواهد بود.
 
وی افزود: این نقشه‌ها نه تنها به شهرداری بلکه به بسیاری از نهادهای دولتی و خصوصی برای برنامه‌ریزی‌های آتی کمک خواهد کرد. ما به دنبال این هستیم که با استفاده از این فناوری‌های نوین، بوشهر را به شهری هوشمند و پیشرو در مدیریت شهری تبدیل کنیم.
 
حیدری ضمن تقدیر از معاونت شهرسازی برای نظارت و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح برای همکاری و تعهدشان در انجام به‌موقع این پروژه افزود: امیدواریم که نتایج این پروژه در آینده نزدیک به بهره‌برداری رسیده و تأثیرات مثبت آن در زندگی شهروندان بوشهری دیده شود.
 
در این جلسه، نمایندگان سازمان جغرافیایی با ارائه مدارک و مستندات، توضیحات جامعی درباره عملیات انجام‌شده تا این لحظه و برنامه‌های آینده ارائه کردند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید