کد خبر : ۷,۷۵۱
۲۸ تیر ۱۳۹۹ ۱۴:۴۷
نهضت احسان برای دستگیری از نیازمندان در گناوه اجرا شد
خارگ نیوز: امام جمعه گناوه از آغاز اجرای طرح نهضت تعاون و احسان در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح بسته‌های حمایتی از جمله گوشت قربانی بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع می شود.
به گزارش خارگ نیوز، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز شنبه اظهار داشت: باتوجه به تاکید اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر اجرایی شدن نهضت تعاون و احسان، ذبح قربانی با همکاری دفاتر ائمه جمعه سراسر استان بوشهر  و کمیته امداد و حمایت خیران در این شهرستان انجام شد.
 
وی با بیان اینکه دومین رزمایش ستاد قرارگاه مواسات و همدلی مومنانه در این شهرستان در حال اجراست، افزود: در قالب نهضت تعاون و احسان بسته‌های حمایتی آماده توزیع بین نیازمندان و مستمندان است.
 
رکنی حسینی اظهار داشت: یکی از اقدامات انجام شده در این رزمایش، ذبح قربانی و توزیع گوشت با رعایت نکات بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیدگان کروناست که در حال توزیع است.
 
امام جمعه گناوه افزود: مردم مومن و نیکوکاران این شهرستان همواره در کارهای انسان دوستانه و کمک به همنوعان زبانزد خاص و عام و پیشگام هستند و امسال نیز با وجود مشکلات اقتصادی  همشهریان نیازمند را در بحبوبه شیوع کرونا و  تنگناهای اقتصادی فراموش نکردند.
 
وی اضافه کرد: در مرحله اول طرح رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه که در ماه مبارک رمضان انجام شد، با همکاری خیرین  شهرستان گناوه اقدامات و کمک‌های خوبی به نیازمندان صورت گرفت.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید