کد خبر : ۷,۷۵۴
۲۸ تیر ۱۳۹۹ ۱۴:۵۳
مشکل بیمه‌ای ۶۶۸ آموزشیار سوادآموزی در استان بوشهر حل می‌شود
خارگ نیوز: معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: براساس آمار ارسال شده از سوی شهرستان‌ها مناطق آموزش و پرورش، در سال جاری مشکل بیمه‌ای ۶۶۸ آموزشیار و آموزش دهندگان سوادآموزی در این استان حل می‌شود.
به گزارش خارگ نیوز، عباس امید روز شنبه در نشست با رئیس و کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری در بوشهر افزود: با توجه به اینکه بیشتر این آموزشیاران وآموزش دهندگان رسمی و پیمانی سوادآموزی جزو بیمه شدگان صندوق بازنشستگی کشوری هستند، تاکنون در مورد حل مشکلات بیمه‌ای این افراد با مدیرصندوق بازنشستگی کشوری در استان بوشهر مذاکرات ثمربخشی داشته‌ایم.
 
امید ادامه داد: با روحیه خوب همکاری که از مسئولان بیمه‌ای و مدیرکل محترم تامین اجتماعی استان بوشهر سراغ داریم؛ انتظار است طی نشست ‌ایی که بزودی با آنها خواهیم داشت با همکاری ۲ دستگاه برای مشکلات آموزشیاران سوادآموزی بیمه شده تامین اجتماعی راه حل پیدا شود.
 
وی گفت: عمده مشکلات فرهنگیان بازنشسته سوادآموزی از سال‌های قبل است که روی هم انباشته شده‌است.
 
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: دیدگاه مدیریت ارشد آموزش و پرورش این استان این است که حل مشکلات مربوط به فرهنگیان بازنشسته سوادآموزی باید در  اولویت نخست قرار گیرد.
 
وی افزود: همه شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش استان باید بصورت جدی پی‌گیر باشند تا در کوتاه ترین زمان اطلاعات مربوط به سوابق و اسناد بیمه‌ای کارکنان و آموزشیاران نهضت سواد آموزی به این اداره کل انتقال یابد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید