کد خبر : ۸,۱۱۰
۴ مرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۰۵
نهضت تعاون و احسان در گناوه ادامه دارد
خارگ نیوز: امام جمعه گناوه گفت: اجرای طرح نهضت تعاون و احسان در قالب کمک‌های مومنانه براساس فرامین مقام معظم رهبری در این شهرستان با توزیع بسته‌های معیشتی و غذایی بصورت مستمر ادامه خواهد یافت.
به گزارش خارگ نیوز، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز شنبه در حاشیه آماده‌سازی بسته‌های غذایی و حمایتی به نیازمندان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: رهبرمعظم انقلاب در دیدار تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر تداوم طرح مواسات و همدلی در قالب نهضت تعاون و احسان تاکید کردند که در این شهرستان نیز به این امر مهم توجه و برنامه ریزی لازم انجام شده‌است.
 
وی گفت: در مرحله اول این طرح ۳۰۰ بسته موادغذایی و حمایتی برای مستمندان و نیازمندان بویژه آسیب دیدگان کرونا آماده شده‌است که در دهه امامت و ولایت به آنان تحویل می‌شود.
 
رکنی حسینی بیان کرد:  در این طرح بسته‌های حمایتی از جمله گوشت قربانی بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا برای توزیع در اختیار نیروهای جهادی، پایگاههای بسیج و ائمه جماعات شهرستان قرار می‌گیرد.
 
امام جمعه گناوه افزود: در اجرای منویات رهبرمعظم انقلاب با همکاری و مشارکت خیرین ۴۰ معلول این شهرستان که توانایی کار کردن ندارند شناسایی شدند و تحت حمایت قرار گرفتند و ماهانه به آنان کمک مالی می‌شود.
 
وی گفت: مردم متدین و نیکوکار  این شهرستان همواره در کارهای انسان دوستانه و کمک به همنوعان زبانزد خاص و عام و پیشگام هستند و امسال نیز با وجود مشکلات اقتصادی  از ابتدای شیوع ویروس کرونا به کمک نیازمندان شتافتند.
 
وی اظهارداشت:  خیران و بازاریان شهرستان در طرح رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان کمک‌های خوبی کردند که در چندین مرحله بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا توزیع شد.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید