کد خبر : ۸,۲۳۲
۷ مرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۱۷
پورموسوی: رای تکرار بازی پارس جنوبی جم و استقلال را شبانه صادر کردند
خارگ نیوز: سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: برد امشب استقلال را به کادرفنی و بازیکنانش تبریک می‌گویم اما تبریک اصلی را باید به کسانی گفت که شبانه رای به تکرار این دیدار دادند و با این رای به مردم جم اجحاف کردند.
به گزارش خارگ نیوز، سیروس پورموسوی دوشنبه شب پس از شکست ۲ بر صفر تیمش برابر استقلال تهران در جمع خبرنگاران افزود: صالحی رئیس کمیته استیناف فدراسیون دلیل صدور رای تکرار بازی این تیم‌ها را غیبت ۲۵ درصد بازیکنان استقلال به دلیل ابتلا به کرونا بیان کرد.
وی بیان کرد: با این حال ما نامه‌ای از رئیس سازمان لیگ داریم که می‌گویند ۲۵ درصد کرونایی استقلال تامین نشده و تنها ۹ بازیکن کرونایی دارند و آنها باید برگردند و به مسابقات لیگ ادامه دهند.
پورموسوی درباره اعتراضش نسبت به حکم کمیته استیناف ادامه داد: در این پرونده حق مسلم ما ۳-۰ بود، اما گفتیم اشکالی ندارد و حاضریم در زمان مناسب برابر استقلال بازی کنیم. 
وی گفت: پارس جنوبی جم به برگزاری بازی در ۶ مردادماه اعتراض داشت اما گوش نکردند و شبانه رای را صادر کردند. 
پورموسوی ادامه داد: کمیته استیناف باید نامه خود مبنی بر کرونایی شدن ۲۵ درصد بازیکنان استقلال را نشان دهد زیرا ما اعتقاد داریم اینجا کسی مصلحت اندیشی کرده و به خاطر همین است که فوتبال ایران با فرار از قانون روز به روز شکست می‌خورد.
سرمربی پارس جنوبی جم در ارتباط با بازی ندادن به ستاره‌های تیمش در نیمه نخست اظهار داشت: ما به بچه ها نیاز داشتیم به همین خاطر در نیمه اول به آنها استراحت دادیم. 
وی گفت: در نیمه نخست بازی استقلال صاحب توپ و میدان بود اما در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی داشتیم و پنالتی هم خراب کردیم. 
پورموسوی ادامه داد: ما برای بازی آینده ۲ بازیکن مصدوم و یک بازیکن محروم داریم ولی با این وجود باید بازی آینده را به سود خود تمام کنیم.
 
دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال تهران قرار بود ۱۵ تیر در ورزشگاه تختی شهر جم برگزار شود که به دلیل ابتلای ۲۵ درصد از اعضای تیم استقلال تهران به کرونا لغو شد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم خود را درباره دیدار برگزار نشده پارس جنوبی جم و استقلال تهران صادر و رای به تکرار این بازی داد.
پارس جنوبی با این شکست ۲۵ امتیازی باقی ماند و رتبه یازدهم خود را در جدول حفظ کرد.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید