کد خبر : ۱۳,۸۷۷
۱۳ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵
وحدت امت اسلامی نیاز اصلی ایستادگی برابر دشمنان است
خارگ نیوز: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری ضرورت یک صدا بودن و انتخاب یک راه بر اساس دستورات اسلام و وحدت امت نیاز اصلی مسلمانان برای ایستادگی برابر دشمنان است.
به گزارش خارگ نیوز، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی روز سه‌شنبه با تبریک فرا رسیدن میلاد پیامبر رحمت به رسانه‌ها اعلام کرد: حضرت امام خمینی (ره) در عصر کنونی ندای وحدت را سر داد و از همه‌ کشورهای اسلامی خواستند تا با تمسک به اسلام و قرآن در یک صف واحد قرار بگیرند.
 
وی بیان کرد: امت اسلامی باید از اسلام بخوبی دفاع کند، زیرا دشمنان اسلام با تمام قوا به مبارزه با این دین برخاسته‌ و با هر ابزاری که در اختیار دارند اعم از ظرفیت نظامی، فضای مجازی، تریبون‌های بین‌المللی و سوء استفاده از قدرت سیاسی درصدد هستند تا با اجرای سیاست اختلاف انداز و حکومت کن به ایجاد تفرقه بین کشورهای اسلامی بپردازند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: دشمنان اسلام، مسلمانان را رو در روی هم قرار می‌دهند تا به اهداف خود دست پیدا کنند که براساس تدبیر مقام معظم رهبری مسلمانان باید با  هوشیاری کامل و ایجاد وحدت در مقابل دشمنان اسلام قرار بگیرند.
 
وی با اشاره به اینکه هر کسی در صدد ایجاد تفرقه و شکستن صفوف مسلمانان است به نفع دشمنان اسلام گام بر می‌دارد، اظهار داشت: امروز  سران برخی کشورهای اسلامی در زمین دشمن قرار می‌گیرند و منابع مالی و اقتصادی خود را برای باج دادن به اربابانشان هزینه کرده و مشکلاتی را در منطقه ایجاد می‌کنند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بزرگترین خیانت به مسلمانان، و ضربه مهلکی به وحدت اسلامی است.
 
وی ادامه داد: دیری نخواهد گذشت که آنها از اقدام خود پشیمان خواهند شد که آن روز دیگر برای آنان سودی ندارد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید