کد خبر : ۲۵,۳۳۸
۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ۲۰:۱۴
مدیر روابط عمومی عملیات عمومی خارگ گفت: 20 میلیارد تومان برای تجهیز نیروگاه برق خارگ مهیاست که وزارت نیرو پای کار نیامده است.
مجید ستایشی یکشنبه شب در نشستی با حضور فرماندار بوشهر اظهار داشت: مصوبات دولت نهم و دهم تا زمانی که مسئولیتش با عملیات عمومی بود، از 21 بند، 4 بندش اجرایی شد و بعد از آن بنا به مشکلاتی که بود و مسئولیت از ما گرفته شد و به عمران مناطق نفت خیز در تهران داده شد، بدون اجرا ماند و به نظر ما نیز این مسئولیت باید مجدداً به خود خارگ واگذار شود و اینگونه مشکلات برطرف نخواهد شد و ما نیز پیگیر این مسئله بوده‌ایم.
 
وی افزود: ما در حد خود، خدماتی را به مردم ارائه داده‌ایم و در سال جاری، 46 درصد از کل خدمات به مردم و 54 درصد به ادارات و دوائر دولتی بوده و مردم هم تا حدودی ناراضی هستند و لذا ما خواهان آن هستیم تا خدماتی که به ادارات صورت می‌گیرد نیز به مردم اختصاص داده شود.
 
مدیر روابط عمومی عملیات عمومی پروژه‌های خارگ عنوان کرد: در بحث طرح جامع ما در حال پیگیری هستیم و 250 میلیون تومان نیز برای آن جذب شده و شهرداری هم طرحی به موازات ما انجام داده است و بحث ما با شهردار این است که یک طرح نهایی شود و نمی‌شود یک طرح در حوزه شهری و یک طرح در حوزه شرکتی ارائه کرد و امیدواریم بتوانیم با همکاری هم این طرح را نهایی کنیم.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: در راستای اشتغال‌زایی افراد بومی، شرکت‌های نفتی آمار 71.4 اشتغال افراد بومی را به ما ارائه داده‌اند که البته صحت آن با خود آن‌هاست و لازم است که بحث اشتغال افراد بیکار هم به طریقی حل شود.
 
ستایشی تصریح کرد: 20 میلیارد تومان برای تجهیز نیروگاه برق مصوب شده بود که از طریق بودجه پایانه‌ها پرداخت شود و مکانش جانمایی شد و بودجه آن آماده پرداخت است که وزارت نیرو پای کار نیامده و اگر صورت وضعیت ارائه داده شود ما آن را پرداخت خواهیم کرد.
 
مدیر روابط عمومی عملیات عمومی پروژه‌های خارگ اضافه کرد: برای فاضلاب شهری 1.5 میلیارد تومان به آبفای استان واریز شد و از صفر تا صد آن را نیز مجددا با 1.5 میلیارد دیگر هزینه کردیم و در خصوص خرید شناور مسافربری نیز 5 میلیارد تومان به حساب اداره بنادر و دریانوردی واریز شده و 5 میلیارد تومان دیگر بعد از ارائه مدارک تحویل داده خواهد شد.
 
وی یادآور شد: دو دستگاه مینی بوس برای تسهیل در تردد دانش آموزان خریداری و به آموزش و پرورش تحویل داده شد، اما همچنان این ترددها را ما انجام می‌دهیم که امیدواریم در این زمینه فکری اندیشیده شود. ستایشی اذعان داشت: همچنین برای عمران شهری بیش از 2 میلیارد تومان به شهرداری پرداخت شده است که 10 میلیارد تومان هزینه آماده برای این کار داریم و در صورت ارائه صورت وضعیت به آنها پرداخت خواهد شد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید