خارگ نیوز: استاندار بوشهر گفت که در مدت فعالیتش، فاصلهای بین استانداری و صدا و سیما نبوده و این رسانه صادقانه مسائل استان را بیان کرده است.
به گزارش خارگ نیوز، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست با مدیران صدا و سیمای مرکز بوشهر با قدردانی از همکاری و تلاش صادقانه این مجموعه بیان کرد: صدا و سیما و استانداری با تعامل و هم افزایی، اقدامهای خوبی انجام دادند و این تعامل با همدلی و همکاری نزدیک دو طرف به خوبی محقق شد.
او افزود: در این مدت، فاصلهای بین استانداری و صدا و سیما نبود و همکاران صدا و سیما صادقانه مسائل استان را بیان میکردند.
استاندار بوشهر با اشاره به نقش مهم و حیاتی رسانه ملی در مواجهه با ابرقدرتهای رسانهای، ادامه داد: رسانههای بیگانه با ذائقه خود تلاش میکنند مردم را از نظام دور کنند، آنها دولتها برایشان فرقی نمیکند بلکه با اصل نظام مشکل دارند.
گراوند با بیان اینکه رسانه ملی در ایجاد امید و نشاط نقش اصلی را دارد، عنوان کرد: اعتماد ۷۷ درصدی مخاطبان استانی به خبر صدا و سیما سرمایه بزرگی است که رسانه ملی باید قدرش را بداند.
او با قدردانی از صدا و سیما در پوشش رسانهای انتخابات ۱۴۰۰، بیان کرد: جمهوریت و اسلامیت بزرگترین دستاورد جمهوری اسلامی است و آسیب ندیدن اسلامیت در گرو حفظ جمهوریت است.
رضایت مخاطب از صدا و سیمای بوشهر بالاتر از میانگین کشوری است
مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر هم با قدردانی از توجه ویژه استاندار به صدا و سیما، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، صدا و سیمای بوشهر زیر نظر استان فارس بود، اما با آغاز جنگ تحمیلی با فعالیت یک فرستنده رادیویی در مهر سال ۱۳۵۹ از استان فارس مستقل شد وفعالیت خود را با پخش آژیر قرمز و اعلامیههای مربوط به جنگ آغاز کرد.
سید حسین ناظر افزود: در سال ۶۱ با افتتاح فرستنده کوه مُند فعالیت تلویزیونی شبکه بوشهر آغاز شد و پس از آن، سال ۱۳۶۷شبکه استانی رادیو و در سال ۱۳۸۳ فعالیت شبکه استانی بوشهر شروع به کار کرد.
او با بیان اینکه صدا و سیمای بوشهر تاکنون ۱۵ مدیرکل داشته است، ادامه داد: این مرکز ۴ شهید، ۸ جانباز و ۲ آزاده تقدیم انقلاب کرده است.
مدیرکل صدا و سیمای بوشهر با بیان اینکه این مجموعه در بیش از ۴۰ سال فعالیت خود، ۱۶۰ جایزه مختلف در جشنوارهها به دست آورده است، بیان کرد: بر اساس ارزیابیهای صورت گرفته میزان رضایتمندی مخاطبان از صدا و سیمای مرکز بوشهر از میانگین کشوری بالاتر است، به طوری که ۷۷ درصد مخاطبان به اخبار این مرکز اعتماد داشتند.
ناظر عنوان کرد: امید آفرینی و جلوگیری از سیاه نمایی در کنار ایجاد فضای نشاط و شادابی از اولویتهای رسانه ملی است.