کد خبر : ۳۲,۸۸۰
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۱۶
خارگ نیوز: محمد نعیم، سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در پیامی خواستار روابط مسالمت آمیز با جامعه بین الملل شد و گفت: جنگ در افغانستان به پایان رسیده است.طالبان نمی‌خواهد در انزوا زندگی کند و به زودی نوع حکومت و شکل این رژیم مشخص خواهد شد. طالبان به حقوق زنان و اقلیت‌ها و نیز آزادی بیان در قالب قوانین شریعت احترام خواهد گذاشت. این گروه می‌خواهد روابط مسالمت آمیزی با جهان و جامعه بین الملل داشته باشد و مشتاق توسعه چندین کانال ارتباطی است که پیشتر با برخی کشور‌های خارجی باز کرده بود.
به گزارش خارگ نیوز، محمد نعیم، سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در پیامی خواستار روابط مسالمت آمیز با جامعه بین الملل شد و گفت: جنگ در افغانستان به پایان رسیده است.طالبان نمی‌خواهد در انزوا زندگی کند و به زودی نوع حکومت و شکل این رژیم مشخص خواهد شد. طالبان به حقوق زنان و اقلیت‌ها و نیز آزادی بیان در قالب قوانین شریعت احترام خواهد گذاشت. این گروه می‌خواهد روابط مسالمت آمیزی با جهان و جامعه بین الملل داشته باشد و مشتاق توسعه چندین کانال ارتباطی است که پیشتر با برخی کشور‌های خارجی باز کرده بود.
 
ما از همه کشور‌ها و نهاد‌ها می‌خواهیم برای حل هر گونه مشکل و اختلاف با یکدیگر بحث و گفتگو کنیم. هیچ نهاد یا مقر دیپلماتیکی در پیشروی‌های طالبان مورد هدف قرار نگرفته است و این گروه امنیت شهروندان و نمایندگی‌های دیپلماتیک در کشور را تامین خواهد کرد. بعید می‌دانیم که نیرو‌های خارجی بار دیگر تجربه شکست خورده خود را در افغانستان تکرار کنند.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید