کد خبر : ۳۳,۰۸۴
۲۸ مرداد ۱۴۰۰ ۲۱:۰۰
بیماری با ۸۰ درصد درگیری ریه، کرونا را شکست داد
خارگ نیوز: رئیس بیمارستان سوانح سوختگی گناوه گفت: زنی که با داشتن بیماری زمینه‌ای و درگیری ۸۰ درصد ریه در این بیمارستان بستری بود، مرخص شد.
به گزارش خارگ نیوز، دکتر محمدجواد طاهری رئیس بیمارستان سوانح سوختگی گناوه بیان کرد: زنی ۶۵ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی و فشارخون و ۸۰ درصد درگیری ریه از ۲۹ تیر با استفاده از ونتیلاتور (دستگاه تنفسی) در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان بستری بود که پس از ۲۱ روز از دستگاه جدا شد و در نهایت پس از ۳۷ روز بستری با حال عمومی به نسبت خوب از بیمارستان ترخیص شد.
 
او ادامه داد: میان این همه اخبار بد و مرگ و میر هموطنان خبر ترخیص بیماری با ۸۰ درصد درگیری ریه و مبارزه او با بیماری که منجر به بهبود شرایط او شده بسیار خوشایند و امیدبخش است.
 
رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان گناوه افزود: نزدیک به یک و نیم سال است که با توجه به نیاز شهر و آمار رو به افزایش بیماران کرونایی، تعداد زیادی از تخت‌های بیمارستان سوانح سوختگی این شهرستان در اختیار این بیماران قرار گرفته است.
 
طاهری با تشکر از تلاش کارکنان درمان و پزشکان متخصص این بیمارستان از جمله دکتر عبدالعظیم ویسی زاده و دکتر نوروزی، تاکید کرد: کرونا به هیچکس رحم نمی‌کند.
 
او گفت: ماه گذشته با افزایش شدید بیماران شهرستان، عرصه بر خدمت گزاران تنگ شده است و از همه مردم می‌خواهیم شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند و در دورهمی‌ها حضور نیابند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید