کد خبر : ۳۳,۱۳۸
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۲۷
شمار بیماران بستری در استان بوشهر به ۸۴۸ نفر رسید
خارگ نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با بستری ۱۸۴ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی شمار بیماران بستری در بیمارستان‌های استان به ۸۴۸ نفر رسید.
به گزارش خارگ نیوز، دکتر سعید کشمیری روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: از این شمار ۶۵  نفر در بخش مراقبت‌های ویژه کرونایی بستری هستند و از این تعداد ۴۲ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.
 
وی بیان کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر شامل یک مرد با ۷۱  سال و ۲ زن با ۷۴ و ۴۳ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای فشارخون، دیابت و چاقی و سه مرد با ۶۰، ۴۵ و ۳۱ سال سن بدون سابقه بیماری در استان بوشهر به ثبت رسید.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون یک هزار و ۶۸۲ نفر در استان به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.
 
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷۷هزار و ۴۳۱ نفر در استان به این ویروس مبتلا شده‌اند.
 
وی تصریح کرد: فقط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مسافرت نکردن و شرکت نکردن در دورهمی می‌توان از این پیک گذر کرد در همین ارتباط مردم جز برای موارد ضروری از منزل خارج نشوند و استفاده از ماسک فراموش نشود.
 
براساس گزارش سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان بوشهر در وضعیت قرمز خیلی پرخطر کرونایی قرار دارد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید