کد خبر : ۳۳,۱۵۳
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۵۸
شرکت های پتروشیمی سی تی اسکن بیمارستان دیر را تامین کنند
خارگ نیوز: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: بیمارستان امام هادی(ع) این شهرستان نیاز به دستگاه سی تی اسکن دارد و شرکت‌های پتروشیمی مستقر در شهرستان در رفع این مشکل کمک کنند.
به گزارش خارگ نیوز، احمد آخوندی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به نقش تجهیزات برای تشخیص و درمان بیماران کووید۱۹ گفت: دستگاه سی تی اسکن یکی از تجهیزات مورد نیاز برای تشخیص بیماران کرونایی است که نبود آن در بیمارستان امام هادی (ع) مشکلاتی برای مردم بوجود آورده است و باعث شده مردم برای دریافت این خدمات به شهرستان‌های دیگر مراجعه کنند.
 
وی یادآورشد:هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و قرار گیری شهرستان دیر در وضعیت قرمز، پتروشیمی های مستقر در شهرستان از ایفای نقش خود در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی غافل نشوند و از ظرفیتهایی که دارند در این وضعیت بحرانی کنار مردم این شهرستان باشند.
 
وی افزود: آمار مراجعین و بستری‌های مراکز خدمات جامع سلامت و بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیر نسبت به هفته قبل روند افزایشی دارد و ظرفیت تخت های بخش کرونایی بیمارستان در حال تکمیل است.
 
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۰ تخت بیمارستان امام هادی (ع) به بیماران کرونایی اختصاص داده شده گفت: از تمام ظرفیت های مراکز خدمات جامع سلامت، بیمارستان و پزشکان بخش خصوصی در این وضعیت بحرانی استفاده می‌شود.
 
آخوندی افزود: حوزه بهداشت و درمان نیازمند همکاری همه جانبه است و انتظار می‌رود صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه از جمله شرکت های متانول کاوه، سیراف انرژی، فاتح کیمیا و شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در راستای مسئولیت های اجتماعی، حامی و همراه حوزه سلامت این شهرستان باشند.
 
  بیمارستان ۵۶ تختخوابی امام هادی (ع) شهرستان دیر اردیبهشت سال ۹۶  با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید