کد خبر : ۳۶,۹۲۷
۲۷ آبان ۱۴۰۰ ۱۷:۱۹
کمبود امکانات اولیه ورزشی زیبنده جوانان بوشهری نیست
خارگ نیوز: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود امکانات اولیه ورزشی برای جوان بوشهری به عنوان استان برخوردار از نعمت‌‎های فراوان زیبنده نیست.
به گزارش خارگ نیوز، عبدالکریم جمیری روز چهارشنبه در جمع قایقرانان بوشهری افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در این استان این است که ورزشکاران از بانوان گرفته تا آقایان بتوانند در شرایط مناسبی در میدان‌های ورزشی حضور داشته باشند.
 
وی بیان کرد: مسئولان ورزشی استان بوشهر باید تلاش کنند تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود در این استان مشکلات ورزشکاران را برطرف شود.
 
جمیری ادامه داد: حق جوانان استان بوشهر نیست که با وجود این همه برخورداری و نعمات الهی، در حوزه ورزش کمبود وجود داشته باشد و آنها محتاج امکانات اولیه مانند لباس باشند.
 
وی گفت: صرف مطرح کردن موضوع، حلال مشکلات نیست بلکه باید مدیران اجرایی و ورزشی در این زمینه‌ها گام‌های بلندتری بردارند و هماهنگی بیشتری با دستگاه‌های برخوردار از منابع مالی مناسب داشته باشند.
 
جمیری تاکید کرد: در این زمینه کمک می‏‎‌شود تا از توانمندی‌های استان برای رونق ورزش و ایجاد زیرساخت‌های مناسب در این حوزه بیشترین بهره لازم برده شود.
 
وی گفت: در زمینه لایروبی کانال قایقرانی رایزنی‌هایی با محیط زیست و دستگاه‌های مربوط انجام شده که امیدواریم بتوانیم برای حل مشکلات موجود در این زمینه گام‌های موثری برداریم تا از تعطیلی طرح جلوگیری شود.
 
جمیری اضافه کرد: با توجه به اینکه قایقرانی رشته‌ای متناسب با اقلیم بندری استان بوشهر است، دست‌کم در این رشته نباید کمبود داشته باشیم.
 
وی عنوان کرد: برای حل مشکلات حوزه ورزش و جوانان استان نشست‌هایی  با وزرای ورزش و جوانان و نفت برگزار و پیشنهادهایی به آنان داده شده که چنانچه اجرایی شود برای همه هیات‌ها به خصوص هیات قایقرانی راه‎گشا خواهد بود.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید