سامان صفاری گفت: «سرجوخه» ایده جدیدی است که تاکنون تلویزیون آنچنان مستقیم به آن نپرداخته، اما فقط تازه بودن سوژه یک اثر نمیتواند موفقیت آن را در بین مخاطبان تضمین کند.
پرداختن به شاخهای مجازی اتفاق خوبی است که برای اولین بار بیننده تلویزیون را به دور از هر قضاوت آنچنانی، با فضای مجازی و ماجراهای آن درگیر و آشنا میکند و «سرجوخه» با پیشرفت تدریجی سعی میکند اتفاقاتی که در فضای مجازی جریان دارد و مخاطبانی که بواسطه ورود به این فضا درگیر مسائل مختلفی میشوند را در حین بررسی به تصویر بکشد.
وی در همین راستا ابراز کرد:، چون سریال «سرجوخه» یکی از موضوعات روز جامعه را برای نمایش و روایت داستان خود مد نظر قرار داده از این رو توانسته با بیننده ارتباط خوبی برقرار کند و در هر صورت معتقدم جسارتی که در «سرجوخه» وجود دارد در آثاری با این سبک و سیاق دیده نمیشود همچنین این مجموعه با ساختار شکنی در به تصویر کشیدن و بیان موضوعاتی که مردم به ویژه نسل جوان هر روز و حتی هرثانیه با آن مواجه هستند موفق شد نگاه تازهای در عرصه تولیدات نمایشی رسانه ملی ایجاد کند.
این بازیگر تلویزیون همچنین اضافه کرد: «سرجوخه» ایده جدیدی است که تاکنون تلویزیون آنچنان مستقیم به آن نپرداخته، اما فقط تازه و نو بودن سوژه یک اثر نمیتواند موفقیت و دیده شدن آن را در بین مخاطبان تضمین کند چراکه نوع ساختار، پردازش و نگاه درست است که زمینه استقبال و دیده شدن آثار نمایشی را در بین مردم رقم میزند و از آنجا که اصولا نباید همه چیز را کاملا سفید یا سیاه ببینیم «سرجوخه» سعی کرده با پیشبرد موازی سه قصه در بطن خود که بخش اصلی آن پرداختن به اینفلوئنسرها، فضای مجازی و معضلات این فضا است نگاه یک جانبه و قضاوت یک سویه به یک موضوع را نقد کند و یادآوری کند که اگر چه بهره گیری از فضای مجازی میتواند معضلاتی را در پی داشته باشد، اما همین فضا گاهی میتواند مفید واقع شود و در واقع استفاده از تکنولوژی گاه لازمه زندگی امروزه است که مفید و یا مضر بودن کاربرد آن بسته به نوع استفاده و نگاه هریک از ما دارد.
بازیگر نقش امیر در سریال «دلدادگان» اظهارداشت: «کیان» نقش و تجربه بسیار سخت و متفاوتی بود که تاکنون داشتم چرا که بازی در این نقش مستلزم شناخت دقیق و درست از واینرها و اینفلوئنسرهای فضای مجازی بود و من مدعی شناخت درست و بسیار دقیق از این واینرها یا اینفلوئنسرها هستم و بهتر از خودشان آنها را میشناسم، چون ماهها به تماشای فیلمهایی مرتبط با آنها نشستم و زندگی شخصی این قشر را به لحاظ نوع رفتار، عملکرد، پوشش و حتی گویش مورد بررسی قرار دادم و سپس برای پویایی شخصیت کیان توأم با دورخوانی زیاد با کمک سیامک راشدی بازیگردان «سرجوخه» و گفتگوهای موثر با احمدمعظمی کارگردان این مجموعه توانستیم به نتیجه یکسانی پیرامون کاراکتر کیان و تبدیل شدن آن به یک شخصیت برسیم.
وی در همین راستا ابراز کرد: در نهایت «کیان» کاراکتر جدیدی است که باید از کاربرد تکه کلامهای مختص به افراد هم ردیف خود در پایین شهر فاصله میگرفت تا از تکرار شدن دور شود، چون برای این شخصیت ریاست گروه، ریاست سایتها و حتی ریاست گَنگها تعریف شده بود که همه این موارد ملزم به رعایت اصولی بود که میطلبید از زیاده گوییها در این کاراکتر کاسته شود و خدا را شاکرم که تمام این تلاشها به ثمر نشست و باعث شد کیان خیلی خوب دیده شود و از این بابت از کارگران «سرجوخه» ممنون هستم که برای واگذاری این نقش به من اعتماد کرد.
صفاری که بازی در سریال «خانه امن» را نیز در کارنامه هنری خود دارد بابیان اینکه شخصیت کیان پازلی از ساختار «سرجوخه» است خاطرنشان کرد: اگرچه شخصیت «کیان» کاراکتر متفاوتی بود، اما در کل فیلمنامه قوی «سرجوخه» بود که باعث شد بازی در شخصیت کیان را بپذیرم و به طور قطع آنچه که سهم زیادی در انتخاب نقش هایم دارد بیش از کاراکتر، نوع فیلمنامه است و در مورد «سرجوخه» به این نتیجه رسیدم که اثر مطلوبی خواهد شد و هم اکنون با بازخوردهایی خوبی که از این کار و به طور کل شخصیت کیان به دستم میرسد جواب اعتماد به فیلمنامه «سرجوخه» را به خوبی دریافت کردم.