کد خبر : ۳,۸۴۰
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۰:۴۷
روابط عمومی ها توطئه امپراطوری را خنثی کنند
خارگ نیوز: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: خنثی‌سازی توطئه امپراطوری رسانه‌ای استکبار در تضعیف خدمات نظام اسلامی رسالت سترگ روابط عمومی‌ها است.
به گزارش خارگ نیوز، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی روز شنبه در این رابطه افزود: روابط عمومی در حقیقت جایگاه بسیار مهمی است و به عبارت دیگر زبان گویای عملکرد هر سازمان و نهادی است که باید به خوبی تبیین شود و عملکردها را انعکاس بدهد.

وی بیان کرد: روابط عمومی باید زبان گویایی برای عملکرد مجموعه باشند که به برکت نظام مقدس اسلامی در سطح کلان کشور و استان دستگاه‌های اجرایی منشا خدمات گسترده‌ای هستند.

سروستانی ادامه داد: مردمی که ولی نعمتان نظام اسلامی هستند حق دارند از کم و کیف عملکرد دستگاه‌های اجرایی خبر داشته باشند و بدانند در آن دستگاه‌ها چه می‌گذرد که فراهم کردن زمینه تحقق این امر بر عهده روابط عمومی هر مجموعه است.

سروستانی اظهار داشت: دشمنان در صدد کوچک نشان دادن خدمات نظام اسلامی هستند که با این شرایط خنثی‌سازی توطئه‌های امپراطوری رسانه‌ای استکبار جهانی در تضعیف و کم جلوه دادن خدمات نظام اسلامی رسالت سترگ روابط عمومی‌ها را دو چندان می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: روابط عمومی باید به عنوان پل ارتباطی بین مردم مسئولان و دستگاه‌های اجرایی عمل کند و نسبت به انعکاس عملکردهای مجموعه و همچنین انتقال نظرات، پیشنهادات و انتقادات گروه‌های هدف، مخاطبین و عموم مردم به دستگاه‌های اجرایی نقش خود را ایفا کنند.

وی تاکید کرد: بیماری کرونا ضعف و ناتوانی جهان غرب را به خوبی نشان داد؛ به گونه‌ای که با وجود در اختیار داشتن امپراطوری رسانه‌ای و این که با هیاهو و تبلیغات به خوی استعماری خود ادامه دادند، موفق به سرپوش گذاشتن به ناکارآمدی استکبار جهانی نشدند و همین امر مشکلات جامعه غرب را نشان داد و شاهد ذلت آنها بودیم.

سروستانی اظهار کرد: در نقطه مقابل، نظام اسلامی قرار داشت که با وجود تحریم‌های ظالمانه همه جانبه و حتی تحریم‌های دارویی که با آن مواجه بود، مسئولان با همراهی مردم حماسه به یاد ماندنی خلق کردند و تا این لحظه اقدام‌های خوبی در مبارزه با این بیماری به عمل آمده است.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید