کد خبر : ۳۹,۵۷۸
۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ۰۹:۱۴
آسمان استان بوشهر ابری می‌شود/ افزایش دمای هوا
خارگ نیوز: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش دمای هوا در استان خبر داد و گفت: آسمان استان بوشهر ابری می‌شود.
به گزارش خارگ نیوز، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار خارگ نیوز اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز و فردا غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهند بود.
 
وی تصریح کرد: روزهای یکشنبه و دوشنبه ضمن افزایش پوشش ابر در آسمان استان، وقوع بارش‌های پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد در برخی از نقاط دور از انتظار نیست. از فردا تا روز یکشنبه دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت.
 
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، تا ظهر امروز بر روی دریا در سواحل مرکزی و جنوبی وزش باد، در برخی از نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.
 
مساعدی جهت وزش باد را بیشتر شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۳۴ کیلومتر در ساعت، در سواحل مرکزی و جنوبی تا عصر امروز گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و از امشب به‌تدریج جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت اعلام کرد.
 
وی افزود: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی استان تا عصر امروز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی کرد.
 
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر خاطر نشان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۴۶:۰۳ دقیقه بامداد و مد اول دریا ساعت ۰۹:۴۶ دقیقه، جزر دوم ۱۴:۵۷ و مد دوم ۲۱:۱۵ دقیقه خواهد بود.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید