کد خبر : ۴۰,۳۶۲
۹ اسفند ۱۴۰۰ ۰۸:۴۵
برنامه های قرآنی و نهضت تدبر قرآنی در همه امور جامعه جاری باشد
خارگ نیوز: امام جمعه برازجان گفت: برنامه های قرآنی و نهضت تذکر و تدبر آن باید در همه برنامه‌های ادارات و دستگاه‌ها و امور جامعه جاری باشد.
به گزارش خارگ نیوز، حجت‌الاسلام حسن مصلح در نشست شورای فرهنگ عمومی ضمن تبریک عید سعید مبعث، افزود: همه برنامه های قرآنی باید مدون بوده و بازخورد خوب داشته و توسعه و تقویت مراکز قرآنی و فعال شدن نهادهای قرآنی مورد توجه باشد.
 
وی تاکید کرد: باید در همه مساجد، ادارات و هر شهر و روستایی متولی قرآنی مشخص باشد و با نظارت بر فعالیت‌های مراکز و موسسات و تشکل‌های قرآنی از آنها حمایت نیز شود .
 
مصلح با یادآوری این که در تبلیغات محیطی باید از نمادها و آموزه های قرآنی بهره گرفت، افزود: برگزاری مسابقات قرآنی، ترویج و تشویق محافل قرآنی خانگی، تشویق و بکارگیری قاریان نوجوان تشویق و ترفیعات با ملاک قرآنی و تکریم فعالان این حوزه باید مدنظر باشد.
 
سرپرست فرمانداری دشتستان نیز در این نشست بر تشکیل مجمع قاریان و حافظان در سطح شهرستان تاکید و مدیران دستگاه های اجرایی را ملزم به اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی کرد.
 
صادق بوستانی افزود: باید بخشی از اعتبار هر اداره جهت اجرای برنامه ها و طرح های فرهنگی بویژه امور مذهبی و قرآنی اختصاص داده شود.
 
وی تنوع بخشی نسبت به برنامه های قرآنی و فرهنگی و مذهبی در کنار دیگر برنامه ها را هم مورد تاکید قرار داد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید