کد خبر : ۴۳,۴۰۰
۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ۱۲:۴۱
گره تعزیه‌خوانی حضرت ابوالفضل (ع) به مناسبت شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) به مدت سه شب بعد از افطار در فرهنگسرای اشراق با اجرای تعزیه عزاداری می‌کنند.
به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اشراق، مجلس اول پنجشنبه مورخ یکم اردیبهشت مصادف با 19 ماه مبارک رمضان و همزمان با ضربت خوردن حضرت علی (ع) برگزار خواهد شد. داوود ملایری شبیه امام، میثم دورودیان درنقش قنبر، حمید رضا رضاییان در نقش قطام و امیرعلی حیدری ومرتضی عندلیبی حسنین این تعزیه را اجرا خواهند کرد. همچنین در نقش مخالف خوان، حسین حیدری نقش ابن ملجم، امیرمحبی شبیه جوان مرد قصاب و اکبر اکبری منفرد نقش صحابه را ایفا می‌کنند.
 
مجلس بعدی شهادت حربن یزید ریاحی است که روز جمعه  دوم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و میثم دورودیان، داوود ملایری و حمیدرضا رضاییان در نقش موافق‌خوان و امیر محبی، حسین حیدری و اکبراکبری منفرد در بخش مخالف‌خوان ایفای نقش می‌کنند.
 
شب سوم این مراسم مجلس شهادت قمربنی هاشم است که با حضور داوود ملایری در نقش عباس، میثم دورودیان در نقش امام، محمود سعادت در نقش زینب، هستی امینی و امیر حسین دورودیان در نقش سکینه ورقیه، امیر محبی در نقش شمر و اکبراکبری نقش عمرسعد اجرا می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای حضور در مجالس تعزیه خوانی می‌توانند  از 1 تا 3 اردیبهشت ماه، بعد از افطار به فرهنگسرای اشراق واقع در  فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره، کوچه جعفر پناه مراجعه کنند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید