کد خبر : ۴۴,۴۹۹
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۶:۵۳
مراسم اختتامیه بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سه بخش دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه در سالن زکریای رازی دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.
دکتر سیم فروش چهره ماندگار پزشکی کشور در این مراسم که به همت معاونت فرهنگی دانشجویی علوم پزشکی استان سمنان با همکاری کانون قرآن و عترت و انجمن علمی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور دکتر ناصر سیم فروش رئیس گروه قرآن فرهنگستان علوم پزشکی کشور و مشاور عالی وزیر بهداشت، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه، دکتر عبدالحمید حاجی حسنی معاون فرهنگی دانشجویی و جمعی از مدیران و مسئولین، کارمندان و دانشجویان مجموعه دانشگاه در سالن زکریای رازی دانشکده دندانپزشکی برگزار شد اظهار کرد: برپایی جشنواره هایی از این دست به ارتقا اخلاق در جامعه کمک می‌کند.
 
مشاور عالی وزیر بهداشت با اشاره به نقش بی بدیل شهدا در جامعه ایرانی گفت: شهدا الگوهای واقعی در زندگی همه هستند.
 
رئیس گروه قرآن فرهنگستان علوم پزشکی کشور از سردار سلیمانی به عنوان یکی از شاخص ترین الگوها نام برد و افزود: شهید سردار سلیمانی الگویی بزرگ برای انقلاب اسلامی و جامعه ایران بود.
 
وی با بیان اینکه امروز همه دنیا سردار سلیمانی را می شناسد تصریح کرد: این سردار بزرگ اسلام تمام زندگی خود را وقف جامعه اخلاقی کرد.
 
دکتر سیم فروش به طرح موضوع اخلاق حرفه ای در جامعه پزشکی پرداخت و گفت: اخلاق در حرفه پزشکی جزء اصول اصلی و اساسی این حرفه محسوب می شود.
 
وی به لزوم توجه بیشتر به جوان سازی جمعیت پرداخت و افزود: از انجایی که فرزند آوری از دیدگاه قرآن و عترت نشانه ای از لطف و رحمت الهی و قدرت لایتناهی خداوند است، توجه به این مهم ضروری است.
 
وی ادامه داد: براساس آموزه های اسلامی داشتن فرزند صالح مایه برکت و مباهات پیامبر اکرم در روز قیامت است.همچنین فرزند صالح سبب افزایش رزق و روزی، برکت ، تحکیم خانواده و سعادت دنیا و آخرت می‌شود.
 
به گزارش ایسنا-جشنواره قرآن و عترت هد هد در دانشگاه علوم پزشکی سمنان و در  ۵۵ رشته و ۱۲ بخش: آوایی، هنری، پژوهشی، معارف، فناوری و ادبی برگزار شد.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید