کد خبر : ۴۷,۴۹۸
۲۴ تیر ۱۴۰۱ ۱۲:۳۸
ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان وزارت نفت ۲۵ تا ۲۷ تیرماه امسال برگزار می‌شود.
امیر حاجی‌کمالی، مشاور وزیر و رئیس شورای اقامه نماز وزارت نفت با اعلام این خبر اظهار کرد: این مسابقات از ۲۵ تا ۲۷ تیرماه امسال در شهر تبریز و به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار می‌شود.
 
وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات با حضور ارزنده ۸۴ شرکت‌کننده برتر خواهر و برادر در رشته‌های تلاوت تحقیق، تلاوت ترتیل، حفظ جزءهای ۵، ۱۰، ۲۰ و کل قرآن کریم و همچنین مفاهیم قرآن کریم از چهار شرکت اصلی تابعه وزارت نفت و ستاد وزارت نفت انجام می‌شود.
 
رئیس شورای اقامه نماز وزارت نفت با اشاره به اینکه نهادینه کردن فرهنگ قرآن کریم در وزارت نفت اهمیت ویژه‌ای دارد، افزود: رویکرد ما، شناسایی و پرورش نخبگان قرآنی و منتسبان به کلام وحی الهی برای نیل به سازمانی متعالی از منظر اسلامی- قرآنی است و این مسیر را با اولویت بسیار بالا تا حصول نتایج مشهود دنبال خواهیم کرد.
 
حاجی‌کمالی در پایان یادآور شد: داوری این دوره از مسابقات نیز از سوی داوران مطرح کشوری در دو بخش برادران و خواهران انجام خواهد شد و در کنار تیم داوری استادان راهنما تلاوت حافظان و قاریان را بررسی و نکات آموزشی لازم را به آنان انتقال خواهند داد، در ضمن کارنامه آموزشی هر یک حافظان و قاریان نیز پس از تلاوت به آنان تقدیم می‌شود.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید