کد خبر : ۵,۰۴۵
۱ آبان ۱۳۹۵ ۱۴:۰۰
عبدالرحیم کاشف‌‌علیپور در همین رابطه عنوان کرد: هواپیمای فلایت‌چک شرکت فرودگاه‌ها در چهار روز گذشته وارسی پروازی دستگاه‌های کمک ناوبری فرودگاه‌های ماهشهر، خارک و بوشهر را انجام داد و راهی فرودگاه شیراز شد. در حقیقت فرودگاه بین‌المللی شیراز یکی از بیس‌های مرکز آموزش فنون و خدمات هوایی است و در آن آشیانه و امکانات مورد نیاز وجود دارد.
 
وی با بیان اینکه در روزهای (۹ و۱۰ آبان ماه) فرصت استراحت و تعویض کروی پروازی هواپیمای فلایت‌چک فراهم است، اضافه کرد: این هواپیما روز سه‌شنبه (۱۱ آبان ماه) راهی فرودگاه‌ لار شده تا دستگاه‌های کمک ناوبری DVOR/DME و NDB را وارسی پروازی کند. سپس وارد فرودگاه لامرد می‌شود تا دستگاه‌های کمک ناوبری VOR/DME و NDB را هم وارسی کند.
 
سرپرست مرکز آموزش فنون و خدمات هوایی ادامه داد: هواپیمای فلایت‌چک در سفر سه روزه خود به فرودگاه عسلویه دستگاه‌های کمک ناوبری ILS و DVOR/DME را وارسی پروازی می‌کند.
 
طبق گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، وارسی پروازی دستگاه‌های کمک ناوبری VOR/DME و NDB فرودگاه کیش و دستگاه‌های ILS، DVOR/DME و NDB فرودگاه بندرعباس از دیگر ماموریت‌های روزهای آتی این هواپیماست.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید