کد خبر : ۵۲,۸۵۰
۲۷ آبان ۱۴۰۱ ۱۳:۱۱
محموله ۲۹ هزار لیتری سوخت قاچاق در عسلویه متوقف شد
جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه خودرو حامل سوخت و کشف ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در محور مواصلاتی شهرستان عسلویه خبر داد.
سرهنگ سهام صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار خارگ نیوز در بوشهر، با اشاره به به اینکه برخورد قاطع با قاچاق کالا سوخت و مواد مخدر در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی نیروی انتظامی فعالیت قاچاق در همه حوزه‌ها در کوتاه‌ترین زمان شناسایی و کشف می‌شود.
 
وی از کشف قاچاق سوخت در محور مواصلاتی بندر عسلویه خبر داد و بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان عسلویه در پی اخبار واصله مبنی بر بارگیری یک تانکر کشنده سوخت از بوشهر به مقصد فاز 11 پارس جنوبی در کنگان، درحالی که راننده از مسیر خارج شد و قصد تخلیه در کشتی واقع در اسکله پارس عسلویه را دارد مراتب در دستور کار قرار گرفت.
 
جانشین رئیس پلیس استان بوشهر ادامه داد: مسیر ورودی اسکله به صورت نامحسوس کنترل و با مشاهده تانکر سوخت بلافاصله توقیف و در بازرسی از آن 29 هزار لیتر گازوئیل کشف شد.
 
صالحی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را 10 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند تصریح کرد: پرونده در این خصوص تشکیل و یک نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
 
وی برخورد قاطع با متخلفان در همه زمینه‌ها را مورد اشاره قرار داد و افزود: تخلف در همه زمینه‌ها جرم محسوب می‌شود و با متخلفان بدون اغماض برخورد قاطع و قانونی می‌شود.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید