کد خبر : ۵۲,۹۱۳
۲۸ آبان ۱۴۰۱ ۱۸:۵۴
شوراهای دانش‌آموزی پشتوانه قدرتمندی برای آموزش و پرورش هستند
فرماندار گناوه با بیان اینکه انتخابات شوراهای دانش آموزی از برنامه های ارزشمند است، گفت: این شوراها به عنوان پشتوانه قدرتمندی برای آموزش و پرورش در برنامه‌های مدارس تأثیرگذار است.

محمد تقی صفری صبح شنبه در حاشیه برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی شهرستان گناوه در دبیرستان پسرانه شهید تیموری گناوه برگزار شد اظهار داشت: انتخابات شوراهای دانش آموزی از برنامه‌های مهم و ارزشمند کشور و آموزش و پرورش است و این شوراها به عنوان پشتوانه قدرتمندی برای مجموعه آموزش و پرورش می‌تواند در برنامه‌های مدارس تأثیرگذار باشد.

فرماندار گناوه افزود: شرکت دانش آموزان در این انتخابات تمرین مسئولیت پذیری در آینده است و باید فردی توانمند و باسواد و بااخلاق با در نظر گرفتن معیارها و ملاک‌های برای این شوراها انتخاب کنند.

وی بیان کرد: انتخابات در کشور ما نماد مردم سالاری دینی و مشارکت مردم در انتخاب سرنوشت خود و کشور است.

شوراهای دانش‌آموزی پشتوانه قدرتمندی برای آموزش و پرورش هستند

فرماندار گناوه بیان کرد: امروز دشمنان از اینکه جوانان و نوجوانان سرنوشت خود را با دست خود انتخاب و تعیین می‌کنند بسیار نگران و این برنامه‌ها را برای اهداف شوم خود خطرناک می‌دانند.

فرماندار گناوه یادآور شد: شما دانش آموزان در عرصه‌های انقلاب نقش تعیین کننده‌ای بر عهده دارید و بخوبی در این زمینه ایفای نقش کرده‌اید ویکی از این صحنه‌ها حضور دانش آموزان در انتخابات مدارس است.

وی خطاب به دانش آموزان توصیه کرد: دانش آموزان با خواندن درس‌ها، احترام به والدین، تهذیب، احترام به معلمان و مربیان، ورزش و توجه به سلامتی و خواندن نماز را مدنظر خود قرار دهید.

شوراهای دانش‌آموزی پشتوانه قدرتمندی برای آموزش و پرورش هستند

بیست و پنجمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در گناوه با مشارکت ۱۵ هزار نفر در ۱۲۰ آموزشگاه برگزار شد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید