کد خبر : ۵۲,۹۱۹
۲۸ آبان ۱۴۰۱ ۱۹:۱۰
۲۰۰۰ برنامه هفته بسیج در استان بوشهر برگزار می‌شود
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از برگزاری بیش از ۲ هزار برنامه ویژه هفته بسیج در این استان خبر داد.

 سردار سرتیپ علی رزمجو ظهر شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های ویژه هفته بسیج در اقشار ۲۰ گانه نواحی، حوزه‌ها، پایگاه‌ها، کانون‌ها و ستاد سپاه استان بوشهر اجرا می‌شود.

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج افزود: بسیج نهادی کارآمد با کار ویژه‌های بنیادین در گسترده ماندگاری نظم، پایداری امنیت در نظام اسلامی ایران است.

رزمجو اضافه کرد: برگزاری همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی، رزمایش جهادگران فاطمی با محوریت ارائه خدمات ویژه به نقاط محروم به‌صورت تخصصی و عمومی از جمله برنامه‌ها هفته بسیج در استان بوشهر است.

۲۰۰۰ برنامه هفته بسیج در استان بوشهر برگزار می‌شود

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به برگزاری هفته بسیج از ۲۹ آبان تا پنجم آذر گفت: اجرا جشنواره مالک اشتر همراه با رونمایی از تولیدات فرهنگی هنری، محفل انس با قرآن و افتتاح مسابقات قرآنی سراسری از دیگر برنامه‌ها است.

وی جشنواره جهادگران علم و فناوری، همراه با افتتاح نمایشگاه محصولات فناورانه را از دیگر برنامه هفته بسیج استان بوشهر اعلام کرد و افزود: در این هفته ساختمان گردان‌های بسیج در شهرهای مختلف افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

رزمجو اضافه کرد: بسیج به‌عنوان نیروی مؤثر در راستای اعتدال ارزش‌های نظام و استقرار امنیت از رهگذرهای فرهنگی، اجتماعی و امنیتی در درون و بطن انقلاب اسلامی قرار دارد.

۲۰۰۰ برنامه هفته بسیج در استان بوشهر برگزار می‌شود

وی تصریح کرد: اقدامات پیشگیرانه در قلمرو مسائل اجتماعی و فرهنگی در نهاد بسیج شناخته شده است و بسیج تاکنون به‌عنوان نخستین الگو انقلابی در مسیر تحولات سیاسی، اجتماعی، دفاعی و فرهنگی، سازندگی نقش‌آفرینی کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: بسیج در اعتلای معرفت دینی، بهره‌گیری از اندیشه‌های انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب در تحکیم مبانی ارزش‌های انقلاب، فرهنگ جهادی، شهادت و ولایتمداری به‌ویژه در جوانان و نوجوانان دارای کارنامه درخشان است.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید