کد خبر : ۵۲,۹۷۲
۲۹ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۱۳
مسئولان گناوه در اجرای طرح «محله اسلامی» همکاری کنند
فرماندار گناوه با اشاره به اجرای طرح محله اسلامی گفت: مسئولان شهرستان گناوه نهایت همکاری را در اجرای این طرح داشته باشند.

محمد تقی صفری صبح یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که «بسیج لشکر مخلص خداست» اظهار داشت: همه باید پیرامون این فرمایش امام راحل و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و دلایل این نامگذاری بیاندیشیم.

فرماندار گناوه با بیان اینکه بسیج ذوالفقار حیدر است افزود: بسیجیان سربازان بی نام و نشانی هستند که برای هر حادثه و کار خیر در راه ملت خود را فدا می‌کنند و فداییان ملت ایران هستند.

وی با اشاره به اینکه بسیج در همه عرصه‌ها حضوری همیشگی و بی مزد و منت دارد ادامه داد: بسیج دارای ویژگی‌های بارز فروانی است که خدامحوری و ولایتمداری دو، شاخصه و ویژگی برجسته آن است و همه وجود بسیجی برای خدا و در مسیر خداست.

وی گفت: بسیج مجموعه ارزشمندی از جوهره وجودی ملت ایران است که از سرچشمه اهل بیت عصمت و طهارت، قرآن و نهج البلاغه نشأت گرفته و در عرصه‌های مختلف انقلاب برای خدمت به مردم همواره حضوری چشمگیر و پرشور دارد.

مسئولان گناوه در اجرای طرح «محله اسلامی» همکاری کنند

فرماندار گناوه بیان کرد: شجاعت، بصیرت، موقعیت شناسی، دشمن شناسی، مردم شناس، خدمت بی مزد و منت و صادقانه به مردم از دیگر ویژگی‌های بارز بسیج است و باید همه از بسیج الگو بگیریم و سرلوحه خود قرار دهیم.

فرماندار گناوه بیان کرد: همه ادارات پایگاه مقاومت است و مسئولان باید با بسیج همکاری و تعامل تنگاتنگ داشته و فرهنگ و تفکر بسیج و بسیجی باید در ادارات نهادینه شود.

وی با اشاره به راه اندازی طرح محله اسلامی توسط سپاه این شهرستان گفت: همه مسئولان ادارات و کارکنان باید نهایت همکاری را با بسیج و سپاه شهرستان در پیشبرد برنامه‌ها به ویژه طرح «محله‌های اسلامی» داشته باشند و در صورتی که کوتاهی کردند، به فرمانداری گزارش شود.

وی گفت: مسئولان ادارات شرکت در نماز جمعه و جماعات را مورد توجه ویژه در دستور کار قرار دهند و کسانی که در دولت اسلامی مسئولیت دارند باید حضورشان در آئین عبادی سیاسی جمعه پررنگ باشد.

وی گفت: مسئولان شهرستان عملکرد و فعالیت‌های حوزه‌های کاری خود را به مردم بخوبی اطلاع رسانی و بیان کنند.

فرماندار گناوه با بیان بخشی از فرمایشات رهبری پیرامون اغتشاشات اخیر گفت: خسارات میلیاردی به امکانات کشور که متعلق به بیت المال و مردم است توسط کسانی وارد شده که طرفدار مردم نیستند و همه اینها نشان دهنده برنامه ریزی دشمنان است.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید