کد خبر : ۵۵,۱۶۳
۸ دی ۱۳۹۴ ۲۰:۳۱
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: به دنبال راهکار قانونی برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم خارگ هستیم.
سید پیروز موسوی صبح دوشنبه در نشست با مسئولان جزیره خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ به عنوان قطب صادرات نفت کشور محسوب می‌شود و حدود ۹۵ درصد از نفت کشور از طریق این جزیره صادر می‌شود.
 
وی به تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه زیرساخت‌های پایانه‌های نفتی ایران در این جزیره اشاره کرد و ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته، ظرفیت ذخیره‌سازی و توان صادراتی نفت کشور در جزیره خارگ افزایش یافته است.
 
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران اضافه کرد: مردم جزیره خارگ همواره در راه توسعه کشور تلاش ویژه‌ای داشته‌اند که از جمله می‌تواند به مقاومت و ایستادگی مردم این جزیره در دوران دفاع مقدس اشاره کرد.
 
موسوی افزود: جزیره خارگ در دوران دفاع مقدس بیش از دو هزار و ۸۰۰ بار یعنی به اندازه تعداد روزهای جنگ مورد بمباران قرار گرفت ولی هیچ‌گاه صادرات نفت از این جزیره قطع نشد.
 
وی تصریح کرد: مردم جزیره خارگ شایسته بهترین خدمات هستند و ما نیز همواره تلاش داشته‌ایم تا خدمات‌دهی مناسبی به مردم در این جزیره داشته باشیم و خدمات خوبی نیز تاکنون ارائه شده است.
 
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به محدودیت‌های موجود برای افزایش سطح خدمات به مردم جزیره، افزود: به دنبال راهکارهای قانونی برای ارائه خدمات بیشتر و مطلوب‌تر به مردم در جزیره خارگ هستیم.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید