کد خبر : ۵۵,۶۶۱
۱۶ دی ۱۴۰۱ ۱۹:۱۶
روابط عمومی آیینه تمام نمای سازمان می باشد
رییس پایانه نفتی خارگ در نشست مشترک با رؤسای روابط عمومی از روابط عمومی‌ها به عنوان آیینه تمام نمای یک سازمان یاد کرد که می تواند موفقیت ها و فعالیت ها را به شیوه ای مطلوب انعکاس دهند و نقش روابط عمومی در آگاه سازی و پیشبرد اهداف سازمانی بسیار موثر و حیاتی است.
سید محمد جواد موسوی در این نشست اظهار داشت: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی سازمان با مخاطبان و ذینفعان، مسئولیت مهمی در شناخت افکار عمومی، انعکاس فعالیتها و برنامه های سازمان و ایجاد اعتبار مناسب برای سازمان دارد و  از طریق اطلاع یابی، اطلاع شناسی و اطلاع رسانی میتواند در مدیریت ارتباطات درون و برون سازمانی نقش موثری ایفا نماید
 
رییس پایانه نفتی خارگ افزود: پایانه نفتی خارگ به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین نقاط راهبردی کشور و مرکز ثقل ذخیره‌سازی و صادرات نفت کشور می باشد.
 
موسوی ادامه داد: روابط عمومی گوش و زبان سازمان بشمار می رود، روابط عمومی بازوی کمکی مدیریت سازمان در تحقق اهداف و خط مشی ها بشمار می رود.
 
رییس پایانه نفتی خارگ ضمن تاکید بر ضرورت هم افزایی، همگرایی، ایجاد انسجام و تبادل اطلاعات میان روابط عمومی ستاد و مناطق شرکت افزود: کارهای بزرگی در حوزه های ساخت داخل تجهیزات و کارهای خلاقانه  و ماموریت های محوله انجام می گیرد که نیاز هست در سریعترین زمان ممکن و با کیفیت اطلاع رسانی گردند.
 
در ادامه این نشست روسای روابط عمومی نیز به بیان دیدگاهها، برنامه ها و چالشهای حوزه کاری خود پرداختند.
 
شایان ذکر در این نشست حمید فتاحی به عنوان جانشین روابط عمومی پایانه نفتی خارگ معرفی شد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید