موانع و چالشهای مدیریت عملیات عمومی با حضور سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران بررسی شد.
عباس غریبی در نشست بررسی اظهار داشت: شرکت پایانههای نفتی ایران بهعنوان شرکتی فنی و عملیاتی با وجود وظایف ذاتی خود در زمینه ذخیره سازی و صادرات نفت کشور ، به محیط پیرامون بهعنوان بخشی از مسئولیتهای اجتماعی همواره توجه داشته است.
وی ادامه داد: در حوزه مسئولیت های اجتماعی مجموعه مدیریت عملیات عمومی وظیفه سنگینی بر عهده دارد و این مدیریت خدمات خیلی خوبی به اهالی و محیط پیرامون ارائه داده و تعاملات خوبی بین مسئولین بخش شهری و شرکت های نفتی ایجاد کرده است.
غریبی افزود: تاکنون اقدامهای خوبی در زمینههای مدیریت پسماندهای خانگی جزیره خارک، توزیع آب مصرفی منطقه شهری خارگ، اختصاص سهمیه پروازی به اهالی بومی، حملونقل مواد خوراکی و مصالح ساختمانی، ارائه خدمات خودرویی و ایاب و ذهاب خانوادههای ساکن، بازسازی معابر و جادهها، تعمیرات مدارس، زیبا سازی پارکها و اماکن عمومی و برگزاری کلاسهای مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی انجام شده است.
سرپرست شرکت پایانههای نفتی ایران ادامه داد: با توجه به کمبود منابع و تعداد زیاد درخواست و نیازمندی ها، در این زمینه باید عدالت اجتماعی و انضباط مالی مدنظر قرار گیرد.
غریبی به سفر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به جزیره خارگ اشاره کرد و افزود: حضور محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این جزیره مصوبات خوبی داشت که باید با پیگیری مستمر این مدیریت این مصوبات به خوبی در سطح منطقه اجرایی شود
سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران ابراز امیدواری کرد: با همافزایی و همدلی خوبی که میان شرکتها، مقامهای شهری و اهالی جزیره خارگ وجود دارد شاهد کاهش مشکلات باشیم.
شایان ذکر است در این نشست عبدالمجید ستایشی مدیر و روسای عملیات عمومی ضمن ارائه گزارش عملکرد به بیان مسائل و چالش های موجود پرداختند.