کد خبر : ۵۷,۰۷۷
۱ اسفند ۱۴۰۱ ۲۱:۱۶
رئیس هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی گفت: موضوع تقسیم سهام خراسان جنوبی از سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، یک گام جلو رفت.
علیرضا عباس زاده، امروز دوشنبه یکم اسفند، به تشریح نتایج دیدارش با همراهی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی پرداخت.
 
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه این دیدار در مشهد صورت گرفته، گفت: مهمترین دستور کار این نشست، حل و فصل موضوعات تقسیم سهام خراسان جنوبی از سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی بود.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: موضوع تقسیم سهام سازمان همیاری خراسان رضوی و تخصیص سهم استان، از برنامه های اولویت دار سازمان همیاری خراسان جنوبی است.
 
عباس زاده با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در این زمینه، از موفقیت آمیز بودن نشست اخیر خود گفت و اظهار کرد: نهایی شدن این سهام که رقمی قابل توجه نیز است، برنامه ریزی برای انجام طرح‌های توسعه‌ای سازمان را تسهیل می‌کند.
 
وی بررسی آخرین اقدامات انجام شده برای اجرای پروژه انتقال آب از دریای عمان به استان‌های خراسان جنوبی و خراسان رضوی و میزان پیشرفت کار را از دیگر دستورکارهای این نشست عنوان کرد و گفت: انتقال آب دریای عمان که از برنامه‌های دولت سیزدهم بوده، از پروژه‌های زیرساختی کشور و به ویژه استان‌های شرقی است. انتقال آب دریای عمان، رونق صنایع استان را به همراه خواهد داشت.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید