کد خبر : ۵۸,۹۷۳
۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۴:۱۸
تکمیل طرحهای نیمه تمام در اولویت دستگاه های اجرایی استان بوشهراست
استاندار بوشهر گفت: تکمیل طرح‌های عمرانی به ویژه اقتصادی و اشتغال‌زایی در اولویت برنامه دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر است.
 احمد محمدی‌زاده صبح دوشنبه در نشست بررسی روند اجرایی طرح‌های عمرانی استان بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تأکید کرد و اظهار داشت: تمرکز امسال بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام و افتتاح آن در هفته دولت و دهه مبارک فجر است.
 
استاندار بوشهر بیان کرد: اکنون روند اجرایی پروژه‌های نیمه تمام تسریع یافته و امسال با ابلاغ اعتبارات سفر دوم رئیس جمهور به استان تحول شگرف و مهمی ایجاد می‌شود.
 
با قدردانی از تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی در روند اجرایی طرح‌های عمرانی در نقاط مختلف شهری و روستایی بیان کرد: تلاش مدیران در جذب اعتبارات ملی از وزارتخانه‌ها در تسریع در طرح‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، اشتغال‌زایی و دانش‌بنیان درخور تحسین است.
 
تخصیص ۸۴ درصدی اعتبارات عمرانی تملک دارایی
 
وی با اشاره به اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای در سال ۱۴۰۱ تصریح کرد: در سال قبل میزان اعتبارات عمرانی استان بوشهر از محل تملک دارایی و سرمایه‌ای افزون بر ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود که با تلاش مدیران بیش از ۸۴ درصد آن تخصیص یافت.
 
محمدی‌زاده گفت: ۱۶ درصد باقیمانده اعتبارات تا پایان سال مالی تخصیص می‌یابد.
 
وی ادامه داد: علاوه بر اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای از محل مسئولیت‌های اجتماعی دستگاه‌های مختلف و نهادهای انقلابی مبالغ قابل توجهی برای محرومیت‌زدایی پرداخت شده است.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید