کد خبر : ۵۹,۰۴۸
۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ۱۷:۵۶
پیام تبریک امام جمعه جزیره خارگ به مناسبت روز ارتش
حجت الاسلام والمسلمین کارگر امام جمعه جزیره خارگ با صدور پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به ارتشیان غیور تبریک گفت.
حجت الاسلام والمسلمین کارگر امام جمعه جزیره خارگ  با صدور پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به ارتشیان غیور تبریک گفت.
 
 
 
در متن پیام ایشان آمده است :
 
 
 
 
بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحِیمِ
 
 
 
۲۹ فروردین بعنوان سالروز ارتش جمهوری اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری"یک روز تاریخی ، پر مضمون و جزو خاطره‌های ماندگار و معنادار به حساب می‌آید" این نام آشنا یادآور رشادت‌های دلیر مردانی است که دفاع از میهن اسلامی بر سرلوحه افتخاراتشان ثبت وضبط شده است.
 
 
 
ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح وسپاه پاسداران   بعنوان دژ مستحکمی ، زینت بخش حکومت و وسیله عزت و اقتدار کشور می باشند . ارتش مردمی و مکتبی و سرافراز ایران باتکیه بر تجارب درخشان دوران دفاع مقدس و فن آوری وتجهیزات دفاعی در بین ارتشهای دنیا به جایگاهی دست یافته که مایه مباهات وافختاراست.
 
 
 
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز ارتش، فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرماندهی معظم کل قوا وملت شریف و تمامی نیروهای مومن، مخلص، فداکار و جان برکف به ویژه فرماندهان و  دلاورمردان  ارتشی جزیره مقاومت خارگ تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات و سرافرازی همگی این عزیزان را در پاسداری از کشور عزیز مان و صیانت از دستاوردهای نظام اسلامی  در ظل توجهات حضرت صاحب الزمان (عج) از درگاه ایزد منان مسألت دارم.
 
محمود کارگر
امام جمعه جزیره مقاومت خارگ

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید