کد خبر : ۶۰,۶۴۸
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۳۶
نقش بنادر استان بوشهر در اقتصاد دریامحور افزایش می‌یابد
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: توسعه و افزایش نقش بنادر استان بوشهر در عرصه اقتصاد دریامحور در اولویت این اداره کل قرار دارد.
محمد شکیبی نسب صبح جمعه در نشست با معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور اظهار داشت: یکی از پروژه‌های مهم و زیرساختی بنادر استان بوشهر احداث باند دوم جاده دسترسی به مجتمع بندری نگین است که اکنون مراحل انتقال قطعات فلزی پل در دست اقدام است.
 
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: با توجه به اجرای طرح توسعه بندر بوشهر در مجتمع بندری نگین، ایجاد زیرساخت‌های اساسی مانند جاده دسترسی و تأسیسات زیربنایی با شتاب قابل قبولی در حال انجام است.
 
شکیبی نسب افزود: پروژه جاده دسترسی اکنون با بیش از ۵۵ درصد و پروژه تأسیسات زیربنایی دارای ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی است.
 
وی ادامه داد: با روند فزاینده احداث زیرساخت‌های اساسی در مجتمع بندری نگین اکنون سرمایه‌گذاران جهت سرمایه‌گذاری در این مجتمع بندری اعلام آمادگی کرده‌اند.
 
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: بندر بوشهر اکنون به عنوان بهشت سرمایه‌گذاری در سواحل خلیج فارس با آغوش باز پذیرای سرمایه‌گذاران توانمند داخلی و خارجی است.
 
شکیبی نسب گفت: هدف نهایی این پروژه‌ها رونق بندر بوشهر با افق نقش آفرینی فرامنطقه‌ای و همچنین ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان هم‌استانی است.
 
شکیبی نسب یادآور شد: در بنادر تابع استان بوشهر نیز پروژه‌های ارزشمندی در حال اجرا است که افق تمامی آنها ایفای نقش بیشتر بنادر استان در عرصه تجارت فرامنطقه‌ای است.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید