کد خبر : ۶۲,۸۶۵
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۹:۲۸
۱۹ خدمت پرتقاضای ثبت احوال الکترونیکی ارائه می‌شود
مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: با ایجاد سامانه سهیم ثبت احوال ۱۹ خدمت که بیشترین تقاضا و مراجعه کننده مردمی را دارد به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.
 اسکندر پاسالار ظهر شنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه سازمان ثبت احوال ۱۹ خدمتی که بیشترین تقاضا و مراجعه کننده مردمی را دارد، شناسایی کرده است، گفت: با راه اندازی سامانه سهیم (سامانه هویت یکتای ملی ایرانیان)، این خدمات به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود، تا با سهولت در دسترس شهروندان قرار گیرد.
 
مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر تحول بر اساس برنامه ریزی، شناسایی راه‌های خدمت رسانی بهتر و حرکت جهادی را از برنامه‌های سازمان ثبت احوال دانست و افزود: مجموعه برنامه‌های عملیاتی سازمان ثبت احوال بر اساس سند تحول دولت مردمی سیزدهم تهیه و ابلاغ شده است تا هماهنگ و هم راستا با برنامه‌های دولت باشند.
 
وی با تاکید بر اینکه در اجرای برنامه‌های راهبردی که پیش روی سازمان ثبت احوال است و به نحوی نقشه راه نوین سازی این سازمان بزرگ و خدمتگزار است، اظهار داشت: استقرار سازمانی کاملاً هوشمند، بالا بردن سرعت و دقت در ارائه خدمت به هموطنان، استفاده از فن آوری های جدید از اولویت‌های خدمت رسانی سازمان ثبت احوال است، به طوری که مکانیزه کردن همه فرایندهای اجرایی از جمله اهداف مورد نظر است و از طرفی در تلاش است تا با تجربه به دست آمده همه فرایندهای خدمت رسانی را مکانیزه کرده تا زحمت مراجعه حضوری مردم را برای دریافت خدمات به حداقل ممکن رسانده شود.
 
مدیر کل ثبت احوال استان بوشهر استفاده از ظرفیت‌های بخش غیر دولتی را یکی از اولویت‌های سازمان ثبت احوال کشور برشمرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های بخش غیر دولتی از جمله دفاتر پیشخوان دولت در سطح شهر و روستا برای انجام وظایفی که جنبه تصدی گری دارد در الویت کاری سازمان و ادارات کل قرار دارد.
 
پاسالار بیان کرد: سازمان ثبت احوال را سازمانی بزرگ و مردمی است که فصل نوینی از حیات خود را تجربه می‌کند و ارائه خدمات آسان همراه با امانت داری و رازداری را سرلوحه برنامه‌های کاری خود قرار داده است.
 
وی گفت: امروز بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه در سطح ملی از طریق ارتباط برخط و در فضای مجازی هویت مراجعه کنندگان خود را احراز و تصدیق می‌کنند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید