کد خبر : ۶۳,۸۴۰
۱۷ شهریور ۱۴۰۲ ۱۲:۵۳
بخشدار ویژه خارگ گفت: طرح جامع حفاظت و امنیت دریانوردی خارگ با رویکرد تنظیم قوانین و مقررات مورد نیاز به عنوان یک سند استراتژیک توسط دستگاه‌های متولی در این حوزه مهم تدوین شود.
 محمدرضا دشتی زاده  در نشست بررسی طرح جامع حفاظت و امنیت دریانوردی اظهار داشت: جزیره خارگ در یک آبراه بین‌المللی مهم و راهبردی در خلیج همیشه فارس به عنوان مرکز ثقل انرژی ایران اسلامی به شمار می‌رود.
 
وی اضافه کرد: در همین راستا ایجاد یکپارچگی در مقوله امنیت دریانوردی در جزیره خارگ با توجه به تحولات سیاسی، امنیتی بیش از پیش حائز اهمیت است.
 
وی افزود: طرح جامع حفاظت و امنیت دریانوردی خارگ با رویکرد تنظیم قوانین و مقررات مورد نیاز به عنوان یک سند استراتژیک توسط دستگاه‌های متولی در این حوزه مهم تدوین شود.
 
رئیس کمیته امنیت دریانوردی بخش ویژه خارگ تصریح کرد: تلاش برای دستیابی به فناوری‌های و ابزارهای تکنولوژی روز برای ارتقای سطح ایمنی و امنیت اسکله‌ها و سکوها در دستور کار اعضای کمیته قرار گرفت تا با استفاده از شرکت‌های دانش بنیان در این زمینه نیز شاهد رشد و شکوفایی باشیم.
 
بخشدار ویژه خارگ خاطرنشان کرد: رسیدگی ویژه به مسائل و مشکلات جامعه صیادی این جزیره توسط شیلات با رویکرد تسهیل ارتزاق این قشر زحمتکش از دریا صورت پذیرد تا شاهد رونق اقتصادی در این حوزه مهم و غنی باشیم.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید