کد خبر : ۶۴,۴۸۶
۲۹ شهریور ۱۴۰۲ ۱۵:۴۲
فرماندار دیلم گفت: مسائل مربوط به پروژه مهر باید به صورت ویژه پیگیری شود و موارد تربیتی و فرهنگی در اولویت کارها باشد.
محمد اسدی در نشست شورای آموزش و پرورش با دستور کار پروژه مهر اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از گسترده‌ترین نهادهای انقلاب اسلامی است که کار آموزش و تربیت نسل‌ها را برعهده دارد، لذا توانمندسازی مدیران و پرسنل این نهاد مقدس نیروی خوب و توانمند تحویل جامعه خواهد داد.
 
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دیلم ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص وفاق، وحدت و امنیت ملی گفت: دشمن این دو امر مهم را مورد هدف قرار داده است که ما باید وحدت و وفاق را با دید فراجناحی و انقلابی تقویت کنیم و برای رفع مشکلات مردم همانطور که دولت مردمی این گونه بوده و مورد تمجید حضرت آقا قرار گرفته است، شبانه روزی تلاش کنیم که یکی از موارد خدمت به مردم بحث بازگشایی مدارس است.
 
فرماندار دیلم افزود: مسائل مربوط به پروژه مهر باید به صورت ویژه پیگیری شود و موارد تربیتی و فرهنگی در اولویت کارهای ما باشد که در این زمینه مدیران مدارس و معلمان بسیار تأثیر گذار هستند.
 
وی پروژه مهر را مهم‌ترین کار آموزش پرورش دانست و ادامه داد: هدف اصلی پروژه مهر خلق مدرسه‌ای شاداب و مهری با نشاط و ماندگار برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی است که از این جهت پروژه مهر یکی از مهمترین پروژه‌ها در آغاز سال تحصیلی به‌شمار می‌آید که همت همگانی را می‌طلبد.
 
اسدی هدف از پروژه مهر را تعامل و همکاری درون بخشی و برون سازمانی عنوان کرد و ماه مهر را متعلق به همه ارگان‌ها و سازمان‌ها دانست و گفت: در اجرای هر چه بهتر و اجرای پروژه مهر از تمام ادارات حاضر و اعضای شورای آموزش و پرورش انتظار همکاری داریم.
 
فرماندار دیلم فضاسازی مناسب، ایجاد نشاط، سازماندهی نیرو و اطلاع رسانی را از پیشبرد امور و آگاه سازی مردم را شرایط مهم مدیریتی برای اجرای هر چه بهتر پروژه مهر برشمرد و افزود: در مجموع تنها انتظار از مسئولان در تمامی حوزه‌ها کاهش دغدغه مردم است.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید