کد خبر : ۶۴,۴۸۹
۲۹ شهریور ۱۴۰۲ ۱۵:۴۴
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: با اجرای طرح‌های مختلف، ایمنی کاربران جاده‌ای در استان بوشهر افزایش یافت.
عبدالکریم اخترشناس در حاشیه بازدید استاندار بوشهر از اداره‌کل راهداری اظهار داشت: در دولت مردمی سیزدهم شاهد ارتقای ۱۵ پله‌ای این اداره کل بودیم.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر اضافه کرد: این اداره کل در آخرین ارزیابی رتبه سوم کشور کسب کرده و در برخی حوزه‌ها نظیر راه روستایی، مدیریت راه‌ها و ایمنی راه‌ها از برترین‌ها در کشور محسوب شد.
 
وی ادامه داد: در هفته دولت سال جاری ۵۶ پروژه با اعتبار بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان توسط این اداره کل افتتاح یا اجرا شد که نقش بسزایی در ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای ایفا می‌کند.
 
اخترشناس همچنین اعزام ایمن زائران اربعین حسینی در سال جاری را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: خدمات دهی به زائران در این ایام از افتخارات همکاران ماست و انرژی مثبتی برای فعالیت در طول سال محسوب می‌شود.
 
در حاشیه این نشست، از تلاش‌های پرسنل در طرح اعزام اربعین، انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان، شرکت‌ها و رانندگان برتر در این حوزه تقدیر شد.
 
همچنین استاندار بوشهر و معاون عمرانی وی از مرکز مدیریت راه‌های استان بازدید کرده و از نزدیک روند خدمت رسانی همکاران این بخش را ارزیابی کردند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید