کد خبر : ۶۴,۴۹۳
۲۹ شهریور ۱۴۰۲ ۱۵:۴۷
فرماندار گناوه گفت: اجرای مصوبه‌های شورای ترافیک گناوه پیرامون امنیت دانش آموزان در آستانه بازگشایی مدارس در دستور کار اعضای شورا باشد.
 محمد تقی صفری  در نشست شورای ترافیک شهرستان گناوه اظهار داشت: اجرای مصوبات شورای ترافیک شهرستان گناوه پیرامون امنیت دانش آموزان در آستانه بازگشایی مدارس مورد تاکید است و در اجرای این مصوبه‌ها باید تسریع شود.
 
فرماندار گناوه افزود: شهرداران شهرهای گناوه و بندر ریگ با رانندگان سرویس‌ها و تاکسی داران جلسات آموزشی و توجیهی با حضور پلیس راهنمایی رانندگی برگزار و توصیه‌ها و آموزش‌های لازم به آنها داده شود.
 
وی گفت: آموزش و پرورش نسبت به آموزش معلمان و دانش آموزان و توجیه تعدادی به عنوان پلیس همراه اقدام کند تا به پلیس در ساعت‌های خاص ورود و خروج کمک کنند.
 
وی یادآور شد: سرویس‌های خودرویی دانش آموزان با نظم و انضباط خاص و در مکان ویژه و معین از مدارس پارک شوند و مدیران مدارس به رانندگان خودروهای سرویس توصیه‌های لازم را داشته باشند و همکاری کنند.
 
وی گفت: رنگ آمیزی بلوارها به خصوص روبرو و ورودی مدارس، زیباسازی و فضای اطراف مدارس جهت ایجاد نشاط و شادابی برای دانش آموزان مدنظر و در دستور کار باشد.
 
فرماندار گناوه خاطر نشان کرد: ایده‌ها و روش‌های جدید و تازه می‌تواند برای پیشرفت شهر کمک کند و با توجه به آغاز مدارس این ایده‌های جدید اجرا شود.
 
وی یادآور شد: در صورت نیاز به کمک دستگاه‌های دیگر همکاری و هماهنگی لازم بین دستگاه‌های در این زمینه انجام شود.
 
صفری گفت: در سطح معابر مهم روستاها نیز اگر موانعی و مشکلاتی وجود دارد تا قبل از بازگشایی مدارس اصلاح شود.
 
فرماندار گناوه یادآور شد: اورژانس، و مخابرات، هلال احمر، و همه دستگاه‌های عضو شورای ترافیک شهرستان بر حسب وظایف محوله عمل و نسبت به اجرای مصوبه‌های شورا اقدام کنند.
 
وی بیان کرد: خیابان ساحلی گناوه به منظور پیشگیری از حوادث رانندگی نیاز به نصب موانع است و با توجه به اینکه حوادثی نیز رخ داده باید این خیابان مدیریت شود.
 
فرماندار گناوه گفت: سلامت و امنیت دانش آموزان در مدارس شهرها و روستاهای شهرستان امر بسیار مهم و مورد تاکید است که باید این امر مهم مورد توجه آموزش و پرورش با همکاری سایر دستگاه‌های مربوط قرار گیرد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید