کد خبر : ۶۴,۵۶۰
۳۰ شهریور ۱۴۰۲ ۱۲:۵۸
سطح رضایتمندی مردم در ادارات بوشهر افزایش یابد
فرماندار بوشهر با تاکید بر خدمات‌دهی جهادی به مردم گفت: باید در ادارات سطح رضایتمندی مردم افزایش پیدا کند.
صالح رحیمی صبح پنج شنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون پروژه‌های عمرانی خوبی در سطح شهرستان بوشهر اجرا شد و اعتبارات توزیع شده و اعتباری نیز باقی مانده است که در حوزه تجهیز مساجد و ادارات توزیع خواهد شد.
 
فرماندار بوشهر ضمن اشاره به حضور غیاب کارکنان ادارات، گفت: ساعت اداری از ۶ و ۴۵ دقیقه تا ۱۵ و ۳۵ دقیقه است و به مردم خدمات رسانی می‌شود.
 
وی گفت: باید در ادارات سطح رضایتمندی مردم افزایش پیدا کند و رضایت مردم برای ما بسیار مهم است.
 
وی بیان کرد: تبریک ویژه به ملت ایران اسلامی داریم که ثابت کردند همیشه پای نظام هستند.
 
وی ادامه داد: در ۲۵ شهریور که دشمن طی چند ماه فراخوان منتشر کرد، ملت ایران نه مدنی در سینه دشمن زدند و با عدم پذیرش فراخوان آنها در مقابل دشمن ایستادند و بار دیگر همه با بصیرت همراه شعور سیاسی به دشمن «نه» گفتند.
 
وی اضافه کرد: دشمن تلاش‌های بسیار و هزینه کلانی که انجام داد اما مردم زیر سایه علما و مدیریت استاندار و همکاری مجموعه‌های نظامی نقشه دشمن را خنثی شد.
 
وی تصریح کرد: شاید برخی مردم فریب خورده باشند، اما غالب مردم به دشمن نه گفتند و باید همه دستگاه‌های اجرایی به مردم احترام بگذارند.
 
رحیمی ابراز کرد: دولت سیزدهم اقداماتی در راستای سلامت انتخابات انجام داد و پیش ثبت‌نام انجام شد که نتیجه به زودی اعلام خواهد شد.
 
فرماندار بوشهر ضمن اشاره به اینکه مردم در انتخابات حضور گسترده خواهند داشت و حماسه دیگری را رقم خواهند زد، خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات شهرستان بوشهر فعالیت خود را آغاز کرده است.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید