کد خبر : ۶۴,۷۴۰
۲ مهر ۱۴۰۲ ۱۹:۰۵
اجرای پروژه‌های زیرساختی در بنادر استان بوشهر حمایت می‌شود
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از آمادگی لازم برای پیگیری و حمایت‌ در پیشبرد پروژه‌های زیرساختی بنادر استان بوشهر خبر داد.
، عبدالکریم جمیری صبح یکشنبه در نشست با مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در حوزه‌های مختلف و بویژه در سفر دوم ریاست محترم جمهوری به استان، پروژه‌های ارزشمندی را عملیاتی کرده که انتظار می‌رود این پروژه‌ها در موعد مقرر به بهره برداری برسند.
 
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: امید است در بنادر شمالی استان بوشهر نیز با پیگیری‌های خوب صورت گرفته، مطالبات این مناطق به بهترین نحو ممکن و متناسب با خواسته‌های مردم به ثمر بنشیند.
 
وی ادامه داد: به فراخور اقدام‌های صورت گرفته از سوی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر این آمادگی وجود دارد تا پیگیری و حمایت‌های لازم برای پیشبرد پروژه‌های زیرساختی بنادر استان و بویژه بنادر شمال استان انجام شود.
 
جمیری افزود: انگیزه و تعهد تیم مدیریتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بسیار شایسته و ارزشمند است که به سهم خود قدردان تلاش‌های صورت گرفته برای خدمت رسانی مطلوب به بندر نشینان هم استانی هستم.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید